Overleg Oostvoornse meer, geef je mening!

Idefixe

Augustus 15, 2011, 13:14:14
edit2Rapporteer  
Woensdag 17 aug is er een overleg waarbij het kitesurfen @ Oostvoornse meer aan de orde komt.
Is dit jouw locatie waar je water op gaat? Heb je op of aanmerkingen met betrekking tot deze locatie? Wil je dat jouw mening in dit overleg wordt meegenomen? Brandt los en stuur een mailtje naar regiocoordinator at kitesurfvereniging punt nl

markus

Logs: 0 | 855 uur
Antwoord #1 Augustus 15, 2011, 14:26:09
edit2Rapporteer  
gedaan.  Grin
alexander1965

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #2 Augustus 15, 2011, 14:31:31
edit2Rapporteer  
Is het mogelijk om een stuk speciaal voor beginners te reserveren. Ik merk dat mijn vriend moeite heeft door de drukte het kiten goed op te pakken. Weet van mezelf ook dat het lastig is op hele drukke spots. En het is sport die populair is en dus nu overal druk.
Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #3 Augustus 15, 2011, 14:36:05
edit2Rapporteer  
Alexander, het gaat om het Oostvoornse MEER wat in zijn geheel ongeschikt is voor beginners en dus weinig reden om het aantrekkelijker te maken voor beginners, het is er ook nooit druk om dat er in de buurt veel betere spots zijn zonder strekdammetjes / vlagerige wind.
Eagle-Jan

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #4 Augustus 15, 2011, 15:45:05
edit2Rapporteer  
Maakt niet uit wat ze doen... Als ze hem maar op zijn minst gedogen met ooste wind!!!, verbieden voor scholen. gewoon voor ons openhouden in de winter. Maar openhouden voor ooste wind is een must want we kunnen in zuidholland nergens anders terecht. Andere spots liggen veelste verweg, noordholland of zeeland. En hoe zit het dan met EF... Die hebben nog het meeste belang bij de spot, toch?
Erik@Spijk

Logs: 0 | 459 uur
Antwoord #5 Augustus 15, 2011, 21:30:17
edit2Rapporteer  
We missen inderdaad een goede ONO tot  OZO spot. Tussen Ouddorp en Rockanje zit nog een gat aan de oostkant. Ben benieuwd waar dit toe leid, het meer is verder niet de ideale locatie.
Snackyman

Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #6 Augustus 15, 2011, 21:41:23
edit2Rapporteer  
Maakt niet uit wat ze doen... Als ze hem maar op zijn minst gedogen met ooste wind!!!, verbieden voor scholen. gewoon voor ons openhouden in de winter. Maar openhouden voor ooste wind is een must want we kunnen in zuidholland nergens anders terecht. Andere spots liggen veelste verweg, noordholland of zeeland. En hoe zit het dan met EF... Die hebben nog het meeste belang bij de spot, toch?

Hier ben ik het mee eens. Met oost is hier idd geen spot aanwezig behalve Oostvoornse meer
Dutchy112

Logs: 0 | 1669 uur
Antwoord #7 Augustus 16, 2011, 09:10:23
edit2Rapporteer  
Ik hoop dat het meer open blijft voor kiters, en beginners niet zijn toegestaan..
het is een wereld spot.
R.B.

Antwoord #8 Augustus 16, 2011, 09:12:24
edit2Rapporteer  
We missen inderdaad een goede ONO tot  OZO spot. Tussen Ouddorp en Rockanje zit nog een gat aan de oostkant. Ben benieuwd waar dit toe leid, het meer is verder niet de ideale locatie.

Erik bedoel jij naast de haven van Stellendam?
Zo ja, dan moet ik je helaas vertellen dat hier bordjes staan verboden te kitesurfen.
Terwijl mensen de hond er wel mogen uitlaten.
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #9 Augustus 16, 2011, 09:14:52
edit2Rapporteer  
Vooral met oost in de richting alleen geschikt voor mensen met veel ervaring wat betreft kitehandling en hoogte lopen. De vlagen zijn daar zo hoog, en de luwtes zo laag. Menig kiter die prima op een andere spot kon varen daar hulpeloos zien afdrijven. Afgelopen mei weer teveel ellende daar gezien door zelfoverschatting. Ondanks waarschuwingen luisteren ze toch niet Tongue
alexander1965

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #10 Augustus 16, 2011, 15:48:38
edit2Rapporteer  
Alexander, het gaat om het Oostvoornse MEER wat in zijn geheel ongeschikt is voor beginners en dus weinig reden om het aantrekkelijker te maken voor beginners, het is er ook nooit druk om dat er in de buurt veel betere spots zijn zonder strekdammetjes / vlagerige wind.

Ik had inderdaad verkeerd gelezen dat het om het meer ging. Maar mijn punt blijft wel staan dat echte beginnersspots verdwijnen door overbezetting. Succes met deze actie.
robje104

Logs: 0 | 104 uur
Antwoord #11 Augustus 16, 2011, 18:58:31
edit2Rapporteer  

Mee eens idd. ze zouden er met oost een officiele kitespot van moeten maken. Ik weet niet wat ze gaan veranderen maar dan kunnen ze de dammen gelijk beter aanleggen zodat ze minder gevaarlijk zijn. Tegen die vlagerige wind doen we niets!
markus

Logs: 0 | 855 uur
Antwoord #12 Augustus 16, 2011, 19:31:01
edit2Rapporteer  
word om een mailtje gevraagd jongens. doe dat dan  Tongue
Eagle-Jan

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #13 Augustus 16, 2011, 20:15:58
edit2Rapporteer  

Mee eens idd. ze zouden er met oost een officiele kitespot van moeten maken. Ik weet niet wat ze gaan veranderen maar dan kunnen ze de dammen gelijk beter aanleggen zodat ze minder gevaarlijk zijn. Tegen die vlagerige wind doen we niets!

ze hoeven niks te veranderen... die dammen daar gaan ze echt niks aan doen. als maar gewoon de spot openhouden dan wel gedogen met ooste wind!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.