Brouwersdam verslagje

Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #25 September 01, 2011, 12:11:23
edit2Rapporteer  
Durven is het probleem niet, eerder niet weten wat je op jou teksten moet antwoorden omdat er niet echt om een mening gevraagd wordt. Meer een lap tekst om te consumeren en waar je hooguit kunt zeggen of je t leuk vind of niet.

Wel zeer vermakelijke stukjes die je typt Wim, dat is het probleem niet Wink
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #26 September 01, 2011, 14:05:47
edit2Rapporteer  
Bij deze sta je in mijn database Evan, je hoort nog van mij ( moet nog effe prakezere hoe dus) :-).
Techniel staat voor niets, dus die " recent" knop op mijn mobiel is best handig. Ik mail 1 van mijn vriendinnetjes dagelijks, dus nadat ik de moeite had genomen om een naaktfoto van mij te maken bij koud weer (ziet het er eens anders uit) in het bos, druk "recent" in en kijk nergens naar.
Was mijn schoonmoeder gisteren jarig. Zij mailt mij terug of zij incestieuze handelingen met mij mocht doen, met begeleidende " vellen-lappen vet-onderkinnen-rimpels foto. En dat ondanks die koude foto: nou heeft haar man ook wel heel veel afdak boven zijn gereedschapje
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #27 September 01, 2011, 17:16:51
edit2Rapporteer  
Nu ik even van mijn verheven ontwikkelingstaken in Bali ontheven ben, doe ik, zoals vanmiddag, de boodschappen met mijn vriendin. En, als rechtgeaarde Nederlandse kerel, laat je je dan lekker rondcommanderen, dat hebben die overgeemancipeerde wijven van nu zo nu en dan nodig. Toch doe ik dan nog wat geniepig macho, zoals ik heb uotgevonden hetvolgende. Je kent wel die plastic vouwkratjes. Trek ze uit, en daarna klap je met 1 karateslag , de beide zijwandjes in 1 keer op hun plaats. Dat geeft een klap, alsof er een krat bier op de grons valt, met een kind eronder. Iedereen kijkt dan op, wie er nu weer aansprakelijk moet worden gesteld, en het is minimaal een verzekeringskwestie. Ik doe dit altijd, en sommige kassieres knipogen naar mij voor dit rudimentaire macho- gedrag, waar ze wel begrip voor hebben. Als ik dan daarna er ook nog niet in slaag om het muntje uit het karretje te halen, na moeilijk rangeren, is hun totaalbeeld over mij volledig
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #28 September 01, 2011, 17:20:47
edit2Rapporteer  
Kortom, ik moet een meid weer ongelovelijk aan haar paardestaart trekken, terwijl ik haar van achteren neem
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #29 September 01, 2011, 17:31:09
edit2Rapporteer  
Ok Evan, weer een lap text, en om het onteractiever te maken op jouw verzoek:
Welke lap text is leuker:
Die van Evan, of die van mij? ( maak 'm af, die jongen, anders doe ik het nog dunnetjes over) :-) (Let op de smiley, dit gaat er deze keer nog soft aan toe).
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #30 September 01, 2011, 17:38:47
edit2Rapporteer  
Ja, het is jennen omwille van het jennen, als een baviaan die anders toch maar de hele dag heen en weer loopt langs de tralies, en komt er dan een banaan ( Evan) langs, dan wordt ie geconsumeerd
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #31 September 01, 2011, 17:42:48
edit2Rapporteer  
Er schijnt op deze site nu special een uithuil-link te zijn voor mijn slachtoffers, Postbus 51 schijnt hier nu ook op in te spelen, is dus al een landelijk probleem
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #32 September 01, 2011, 17:45:21
edit2Rapporteer  
Heb Beatrix een keer op de hak genomen: was bijna het einde van de morarchie. Balkende heeft toen, om de zaak te redden, zich vrijwillig voorgesteld als kop van jut
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #33 September 01, 2011, 17:47:30
edit2Rapporteer  
En dat deed weer bijna het kabinet vallen. Had toen bijna mijn zinnen gezet op Waren Buffet, toch ook nog een beetje gedaan, vandaar de financiele crisis nu
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #34 September 01, 2011, 22:32:57
edit2Rapporteer  
Op mijzelf na, was er niemand leuk, dus dacht ik: laat ik naar een professional gaan, dus gimg il naar Jim Carey. Ik had electronisch verlof, een soort virtuele kogel aan mijn been. Gezien mijn strafblad. Vorige keer had ik de band om mijn kunstbeen laten monteren, maar daar trapten ze nu niet meer in. De reden van mijn strafblad, deze keer eens een geit gepakt, vond ik wat over de top, maar het beest was helemaal uitgescheurd, zei de rechter. Iemand met een paardelul, moet een paard pakken, liet ik maar buiten beschouwing dat ik het ooit een kippetje heb gepakt.
Carey wordt wat ouder, wordt tijd dat ik zijn plaats eens over neem. Toch een goeie film
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #35 September 01, 2011, 22:36:34
edit2Rapporteer  
Wat betekend dat, in jou database staan?
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #36 September 02, 2011, 09:44:14
edit2Rapporteer  
Dat betekend dat je eigenlijk al te laat bent om je testament op te maken, grote mannen beginnen te grienen en trouwens: niemand wil in jouw testament staan, want dan zijn zij meteen de volgende op mijn lijst, en de politie durft het niet eens te noteren. Ik heb gevallen meegemaakt, dat mensen hun eigenhandig geamputeerde eigen been bij mij voor op de stoep legden, om de zaken voor te zijn.

Voor je 112 belt: was maar een grapje
SnaaK

Berichten: 137
Antwoord #37 September 02, 2011, 10:33:57
edit2Rapporteer  
pfff over een maand weer een reactie, te veel te doen om zoveel te lezen. To be continued Joepie
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #38 September 02, 2011, 13:17:57
edit2Rapporteer  
Hahaha... Lijkt wel een script voor een goeie horror....
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #39 September 02, 2011, 15:41:31
edit2Rapporteer  
Lach jij maar, tot blijkt dat jij in het script zit, Eagle-Jan.. Als ik jou was sollo iteerde ik voor het bijrolletje: die overleven het meestal wel. Zijn er ook vrijwilligers voor Roodkapje?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.