|
martimor
|
Vanaf morgen zit ik een weekje op Texel, zijn er nog meer mensen op het water te vinden?
weet dat het een topic van mei is, maar zo hoef ik geen nieuwe te beginnen.
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
dame en heer, ik vertrek ook zo voor een week richting Texel! Kan een mooie kitehigh rendez vous worden
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Nou, wat een drukte bij paal 17 vandaag.... Genoeg wind, zag alleen 3 RPM's van de kiteschool, later nog een Dos.
Morgen meer wind voorspeld + nog beter weer. ..
|
|
|
martimor
|
morgen ochtend optijd aanwezig bij paal 17 denk tegen een uur of 9, moet nl om 12.30 weer terug, komt familie over...
dinsdag ziet er beter uit... moet ff kijken wat de planning is, maar ga dan ook nog wel ff een uurtje op `t water...
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Hoewel de voorspellingen heel veel veranderen is er voor de ochtend weinig opgegeven. Met een beetje geluk zien we elkaar nog op het water
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
ben er in oktober, hoop wat wind te hebben. (kan Catharina Hoeve aanbevelen)
|
|
|
martimor
|
Morgen weer om een uur of 9 richting paal 17... Weer tot een uur of 13:00 Vanochtend ook nog ff kunnen varen, maar was echt matig. Wel ff gezellig met wat andere kiters gekletst, lekker sfeertje op t strand
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Was er pas om 13u, en tot 16:30 gevaren. Wind was net genoeg voor wat cruisen en af en toe een golfje pakken. Zonnetje scheen en absoluut relaxte locals, prima dagje Voorspellingen voor morgen zijn behoorlijk vaag...
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Vandaag bij Paal 17 gekite! 2x heerlijke downwinder gemaakt naar de Koog. Lekker spelevaren in de golfjes daar met m'n waveboard Daarna ging de wind serieus aan! Had graag mijn 9m in de lucht gegooid, maar moest terug naar het appartement! Wat een topdag!
|
|
|
martimor
|
was er vroeg, maar het regende nog, en het was iets aflandig en had mn 12 weer moeten pompen, dus maar terug gegaan naar het huisje voor een lekker ontbijtje... `s middags weer vakantie dingen gedaan met de familie, jammer want was graag ff met de 9m P-series aan het spelen geweest. en helaas ziet het er voor de rest van de week niet best uit. maar ach, ken nie alles hebben hè maar we houden de wind in de gaten.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik zeg donderdag middag! Ben ook met de familie, maar doe met hen dingen tot 13u. Wind is nl. iedere keer in middag harder.
|
|
|
|
martimor
|
jammer dat we elkaar elke keer missen, vanmiddag ff shoppen in den burg. en dan gaan we optijd gourmetten
veel plezier
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Had je eigen vervoer hier? Ben met 2 auto's nl. Jammer maar helaas. Snap het wel, zit hier ook met familie... Ben je vandaag nog geweest?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Harde wind bleef gisteren uit, maar toch nog ff een uurtje kunnen varen met de 10. Was wel lekker
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
Gisteren mijn 3e les gehad met een rpm 10m bij het surf strand aan de oostkant. Heb aardig wat meters kunnen maken en zelfs al wat hoogte kunnen lopen.
Ben helemaal tevreden met mijn vorderingen, Nu Gear kopen!
|
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
geen idee eigenlijk, ik heb het niet aan de school gevraagd, het was er nog best druk, en ik zag eerder op de dag in het noorden bij oosterend ook aardig wat kites in de lucht.
ik denk dat het gedoogd wordt zolang iedereen zich gedraagt
|
|
|
Yurup
Geen avatar
Logs: 0 | 11 uur
|
Ik heb het ook aan Pim gevraagd, het mag officieel niet maar word gedoogd. Maar ja, je kan dus wel een boete krijgen..
|
|
|
robbertvandermeer
|
Hallo, zit vanaf donderdag t/m zondag op Texel met vriendin. Wil elke dag even kiten en plaats mijn vriendin dan in de strandtent, zijn er meer gegadigden aanwezig? De voorspellingen zijn niet super, maar er staat genoeg wind voor een 10m of groter.
|
|
|