beginner, les bijbeunen of meegaan Zuid Holland

robbie
Gast
Oktober 03, 2011, 15:21:37
edit2Rapporteer  
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar iemand die tijd heeft om een periode van een paar dagen een paar uur per dag les te geven en mij te begeleiden als beginnende kiter? Ik heb een paar dagen les gehad vorig jaar, maar wil uren gaan maken onder begeleiding. Ik ben nog niet zeker genoeg om alleen te gaan.

Ik zou graag iemand hebben die mij op die manier les kan geven.

Ik kan ook door de weeks overdag, geen probleem en ik wil er natuurlijk voor betalen.

Ik zou graag per direct van start kunnen gaan.

Robbie
geloof68

Antwoord #1 Oktober 03, 2011, 17:31:18
edit2Rapporteer  
Als je goede ervaringen hebt met je vorige kiteboardinstructeurs kan je die toch vragen? Voordeel daarvan is dat zij de juiste kite hebben qua grootte. Daardoor kan je op kortere termijn vorderingen maken t.o.v. de situatie dat je bijvoorbeeld een quiver hebt van 1, 2 of 3 kites. Succes!
Karel79

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #2 Oktober 03, 2011, 22:23:05
edit2Rapporteer  
robbie, kijk anders eens bij bewarebeach.nl, die hebben 'begeleid kiten', dat is 4u zelfstandig kitesurfen onder begeleiding ve instructeur. Als je hulp nodig hebt staat ie voor je klaar, maar als het goed gaat, kun je gewoon je gang gaan.
nick1212

Logs: 0 | 74 uur
Antwoord #3 November 01, 2011, 23:55:24
edit2Rapporteer  
Als je bedoeld om iemand te hebben om wat in de gaten te houden, ik ga donderdag naar borssele en dan wil ik gerust wat opletten of wat extra uitleg geven. Nick
nick1212

Logs: 0 | 74 uur
Antwoord #4 November 01, 2011, 23:56:54
edit2Rapporteer  
En natuurlijk hoef je niet te betalen, is geen probleem.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.