Goedkoop kiten in Griekenland?

PieNO

Logs: 0 | 28 uur
November 05, 2011, 20:31:24
edit2Rapporteer  
Zou mooi zijn, Lekker goedkoop kiten op een van die fantastische wind zekere eilanden. Hebben we toch nog een kleine compensatie van al die miljarden die we in dat land hebben gepompt.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/10865601/__Grieken_boos_over_Duits_voorstel__.html?p=4,3
Ride

Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #1 November 06, 2011, 00:08:14
edit2Rapporteer  
Op naar Griekenland YeSS YeSS
Reodude

Antwoord #2 November 06, 2011, 00:36:15
edit2Rapporteer  
Op naar Griekenland YeSS YeSS
ff gaan showen met die mooie kite van jou ;:=))
Ride

Antwoord #3 November 06, 2011, 00:39:05
edit2Rapporteer  
Ze zijn mooi hè. En ze varen ook fantastisch. Eigenlijk zou jij je naam moeten veranderen in Switchdude. Grin
Reodude

Antwoord #4 November 06, 2011, 13:02:36
edit2Rapporteer  
zo dus hahahha
Ride

Antwoord #5 November 06, 2011, 14:33:27
edit2Rapporteer  
 ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
Hard2Handle

Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #6 November 06, 2011, 18:34:38
edit2Rapporteer  
Koedkoop of duur, Griekenland blijft een mooi land om te kiten en het is redelijk dichtbij... ThumpsUp
YJ

Logs: 0 | 106 uur
Antwoord #7 November 07, 2011, 12:53:18
edit2Rapporteer  
Ik ga elke zomer kiten in Griekenland, vooral op de minder bekende spots is het heerlijk varen. Er zijn daar alleen een paar ziek goede locals die allemaal met Naish varen. De Torchers noemen ze die gasten. Verder gewoon veel goede wind, matige chop, en lekker in shorts en T-shirt varen  Grin

Pounda op Paros is denk ik de beste spot waar ik ooit gevaren heb. Wel erg druk, maar bijna elke dag constante topwind + redelijk vlak water en goede voorzieningen aan het strand.

En Griekenland is niet eens zo duur  YeSS
PieNO

Antwoord #8 November 07, 2011, 13:48:49
edit2Rapporteer  
Ik ga elke zomer kiten in Griekenland, vooral op de minder bekende spots is het heerlijk varen. Er zijn daar alleen een paar ziek goede locals die allemaal met Naish varen. De Torchers noemen ze die gasten. Verder gewoon veel goede wind, matige chop, en lekker in shorts en T-shirt varen  Grin

Pounda op Paros is denk ik de beste spot waar ik ooit gevaren heb. Wel erg druk, maar bijna elke dag constante topwind + redelijk vlak water en goede voorzieningen aan het strand.

Waar heb je gezeten op Paros. Ik ben ook aan het kijken om daar in 2012 eens heen te gaan . Lijkt me te gek. Vind alleen de prijzen voor 1-2 weken aan de hoge kant.
Hard2Handle

Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #9 November 10, 2011, 18:06:02
edit2Rapporteer  
Paar jaar geleden heb ik Naxos vertoeft, was echt een super locatie!  ThumpsUp Cool
YJ

Logs: 0 | 106 uur
Antwoord #10 November 11, 2011, 15:14:46
edit2Rapporteer  

Waar heb je gezeten op Paros. Ik ben ook aan het kijken om daar in 2012 eens heen te gaan . Lijkt me te gek. Vind alleen de prijzen voor 1-2 weken aan de hoge kant.

Wij kwamen met de camper, stonden toen onder andere op camping Santa Maria Surfing Beach en nog 1 waarvan ik de naam niet meer weet. Maar dan moest je wel elke dag naar de spot rijden.

Aan de spot zelf was waren veel appartementen in aanbouw, misschien ook wel hotels. Je kon goed zien hoe de kitesport groeit, er werd echt een soort van dorpje om de spot heen gebouwd leek het  Grin
De spot Pounda was echt fantastisch en zeker de moeite waard, maar verder niet veel te beleven daar. Is behoorlijk afgelegen. Er tegenover ligt Antiparos, dan kun je met een pontje over. Misschien kun je daar goedkoper overnachten.  Wink

Daarna zijn we trouwens met de boot naar Naxos gegaan, ook gekite op Mikri Vigla. Zeker een vette spot, altijd harde wind en veel ruimte op het water.  YeSS Ook een groot strand om je kite op te bouwen. Je hebt daar alleen wel meer chop en golven dan op Paros. Er is op Naxos ook nog een hele mooie vlakwater lagune, maar die is alleen voor windsurfers  ThumpDown
PieNO

Antwoord #11 November 11, 2011, 20:12:24
edit2Rapporteer  
Thanx voor je info. Was al even wezen googelen maar in de buurt van Pounda is niet veel te huur. En wat er te huur isis aardig aan de prijs. Maar we gaan verder zoeken en wie weet zitten we er zomer 2012.
EddyC

Geen avatar

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #12 November 20, 2011, 11:49:12
edit2Rapporteer  
Griekenland is NOOIT goedkoop.
Zeker als ze weer staken. En Grieken gaan het nooit leren.

KOS noordkust is best goede spot: rond Marmari: oostelijk of westelijk met een echt zandstrand en 4 tot 6 (soms 7) Bft schuin aanlandig.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.