RIP Kitesurfen in Belgium

gebruikersnaam

Geen avatar

Antwoord #25 Juni 14, 2012, 08:05:50
edit2Rapporteer  
Kitesurfen is een risicosport. Daarom moet je extra alert zijn. Mocht er onverhoopt iets fout gaan, dan is dat heel erg, waar we met elkaar van moeten leren. Helaas gaat het juist vaak fout door mensen die geen idee van kiten hebben ( buitenstaanders)en zomaar beginnen te pompen. Daar valt niets van te leren door kiters, want die maken die inschattingsfouten niet. Tegelijkertijd vormen juist deze acties de grootste bedreiging voor de sport. Dat gebeurt nu in belgië.

Als je bovenstaande situatie leest, hoe tragisch ook, dan kan ik er niet bij. Enerzijds wordt er gedrag beschreven van een totaal onervaren iemand in brute omstandigheden. Anderzijds probeert iemand ons ervan te overtuigen dat de persoon al 10! Jaar kite ervaring heeft en jarenlang(?) les heeft genoten. Mocht dit ook echt kloppen, dan lijkt er helaas sprake van verwijtbaar gedrag in mijn ogen, er vanuitgaande dat er gebeurd is wat men beschrijft.
Belgarath

Geen avatar

Logs: 0 | 15 uur
Antwoord #26 Juni 15, 2012, 18:31:41
edit2Rapporteer  

Ik werd duidelijk wandelen gestuurd toen ik deze arme kerel vertelde dat een 9m te groot was.
Er kwamen nog kiters aan die hem op andere gedachten wouden brengen.

Ik ben dan maar zelf gaan kiten, iemand met toch wat levenservaring had echt moeten weten dat een 9m te groot was.

Na mijn kitesessie heb ik het nieuws vernomen.

RIP
EddyC

Geen avatar

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #27 Juni 15, 2012, 21:45:26
edit2Rapporteer  
RIP KitesurfeN Belgium
Gelukkig is er de Maavlakte, Ouddorp, Dompika, Neeltje, Vrouwenpolder en de Roompot.
We hebben de Belgishe kust niet nodig.
gebruikersnaam

Geen avatar

Antwoord #28 Juni 15, 2012, 22:08:58
edit2Rapporteer  
Tsja.... Alle spots vol Belgen en Duitsers. Ik word er intens gelukkig van.
Eagle-Jan

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #29 Juni 16, 2012, 09:02:04
edit2Rapporteer  
Tsja.... Alle spots vol Belgen en Duitsers. Ik word er intens gelukkig van.

En dan vooral in vogel rust gebieden, zeehondenbanken en andere natuurgebieden... Sad
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.