Naish Park Rolt Snel Achterover Door De Lijnen

meccaloha

Logs: 0 | 4 uur
Januari 13, 2012, 12:30:49
edit2Rapporteer  
Zijn er meer die ervaring hebben met de Naish Park 2011/2012, waarbij als de kite op het water crasht dat de kite erg snel achterover
rolt en door de lijnen heen draait ?
Heb het idee dat erg snel gebeurt met de Park(Naish) of is dit ook bij andere kite merken het geval ?

Voor de rest vind ik de lijnen zeer teleurstelend depowerkoord snel aan vervanging toe en ook laatst centerfrontline na 5 maanden al moeten vervangen omdat deze knapte op zee.
Hoop dat het 2012 model hierin wat verbetering brengt anders mischien op zoek naar een ander merk..?
meer mensen hier ervaringen mee?

Groeten,
Richard
chico

Antwoord #1 Januari 13, 2012, 12:43:36
edit2Rapporteer  
Heb altijd Naish SLE's gevaren. Idd depower koord slijt snel. Is nadeel van dit systeem van onder de bar depower. Door de lijnen rollen in het water is mijn inziens een kwestie van pech hebben. Vaak kan je de kite herstarten ook al is een powerlijn met een stuurlijn gekruist. FF naar de kant varen en weer goed doen.
Eagle-Jan

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #2 Januari 13, 2012, 13:20:01
edit2Rapporteer  
met chico eens...

dat van de lijnen idd minder heb nu al 3x dpwr vervangen en 1x centerline en 1x setje powerlines/frontlines moeten vervangen. sinds juli.
ItsMe.Erik

Antwoord #3 Januari 13, 2012, 13:42:06
edit2Rapporteer  
Ik vind dat de park idd snel(ler) achterover rolt in vergelijking met ozone's of de fuels die ik gevaren heb, maar net zoals @chico en @Eagle-Jan zeggen je kunt de kite bijna altijd weer herstarten en met gekruiste lijnen naar de kant komen. Ik heb wel al een enkele keer gehad dat de kite binnenste buiten gekeerd was. Dit heeft me wel meer moeite gekost om de kite weer goed te krijgen, maar door de kite volledig te release kon ik het weer goed krijgen. Ik was wel blij dat ik kon staan en niet midden op zee was.

Zelf vaar ik met de park met de nieuwe smart bar van airrush en heb ik geen last van slijtage van het depower koort en de safety lijn. (Depower is met plastic omhult en de safety lijn loopt tussen de depower koorden door het center van de bar)
Nielzz vaart de park met de ozone bar en hoeft alleen soms de safety lijn te vervangen.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.