windsurfset verloren op ouddorp 18-02-2012 (dreef af richting de slufter)

hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #25 Februari 23, 2012, 07:49:35
edit2Rapporteer  
Wat ik nu helemaal mis in je verhaal, waar waren je collega surfdudes??

Die moeten toch ook hebben gezien dat je in de shit zat en zeker als dat al op 150 m uit de kust gebeurde.....??? Het was toch 'appeltje eitje' om jou even op te pikken je setje even buiten beschouwing gelaten!
ridge255

Geen avatar

Berichten: 9
Antwoord #26 Februari 23, 2012, 18:36:23
edit2Rapporteer  
Wat ik nu helemaal mis in je verhaal, waar waren je collega surfdudes??

Die moeten toch ook hebben gezien dat je in de shit zat en zeker als dat al op 150 m uit de kust gebeurde.....??? Het was toch 'appeltje eitje' om jou even op te pikken je setje even buiten beschouwing gelaten!

Maatjes hebben het zien gebeuren, maar omdat ik redelijk dicht achter mijn spul aan zwom dachten ze dat ik het wel zou redden en zijn na een aantal minuten in actie gekomen...toen was ik al een eind afgedreven en duurde het ook nog een tijdje voordat ze downwind waren (dat gaat lastiger dan met kiten)...inmiddels had ik al ergens de keus gemaakt om terug te zwemmen... 1 maatje kwam bij mijn spul en zag mij niet en is me toen gaan zoeken. (goede keus)

Toen hij bij me was hebben we nog een poging gedaan om me te slepen naar mijn spul toe, maar dat was kansloos (ook door de golfslag tegen)...daarna is hij een beetje om me heen blijven varen tot ik de kant bereikt heb.. wat wel prettig was dat je weet dat er iemand "bij je" is...uiteindelijk dus wel zelf gezwommen.

Daar stond een 2e maatje om aan te geven waar we waren aan een 3e maatje die weer een kiter had geregeld om mij eventueel te slepen. Die moest alleen eerst zijn kite weer oppompen en kwam aan toen ik er net uit was.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.