Is toch helemaal schijt. Of ik ben mongool, of die lui van de Veerse gemeente. Va mij krijgen ze in iedere geval geen veer in de reet.
. Na telefonische begeleiding: Veere.nl---gemeente loket----digitaal loket-----niet de andere keuzes die ookk logisch lijken, maar ; jaarvergunning waterschapsgebied (?). Dan kom je op een invullijst, maar alvorens wordt je zeer groot gewaarschuwd, dat de site NIET. veilig is.
Lekker toch wezen invullen, kom je op Ideal, wel veilig volgens een BELGISCH certificaat buro, toen ben ik maar gekapt, telefoniste weer gebeld, of dit wel veilig was, wist ze niet, vroeg collega`s dachten van wel, maar wisten het niet, ik intussen bang dat ik met dit formulier mijn kinderen aan een Poolse oppas moest geven, en dan nog betalen ook, dus kon het ook wel dmv overmaken naar 285074571 (niet mijn banknummer), ovv adres, en je gelooft het niet: ik geloofde haar en heb overgemaakt.
Ik heb intussen niet alleen een watermotor bedacht en uitgewerkt, ik heb nu ook de waterrakket klaar: allemaal veel sneller en simpeler dan dit!!!!