Hooked on un-hookimg, laat dat "ballerina" maar achterwege. Valt me op dat Brouwersdam toch al flink aan het dichtslibben is. Straks kunnen we beter de auto aan de overkant parkeren
.
Ook nog een gebelgde Belg wezen redden. Tering, wat kunnen die belgen hard vloeken, ondanks de zachte "g".
Was nog zijn eigen schuld ook; had hem tevoren gezegd, dat de Sigma te zacht was, dus later inverteerde hij. Eerst zijn haak weer in orde gemaakt, zijn board gepakt en zijn kite weer de lucht in, zijn vriedin gebeld dat alles in orde was, en een Heineken voor hem gedopt, om zo bij te komen van de schrik. Hij bedankte mij later wel, vooral omdat ik deze blamage buiten het belgische nieuws hield, en of ik dit nog wel eens voor hem wilde doen. Tsja, op zo een aanbod kun je geen nee zeggen....
Youri ook nog gezien, en mee gekletst: toch gewoon gebleven he, die kerel, dat ie niet te arogant is om lekker te kletsen met Youri: Wimt blijft zo gewoon.
Heb eerlijk gezegd niets van zijn stunts gezien: ilk had al genoeg aan mijn eigen gestuntel.