hey er zit een lijn aan de trailing edge? is dat de 'light wind relaunch assistant' (ofzo)
Ja het ERA (Easy Relaunch Assistent). Kan op elke Zeeko kite gemonteerd worden. Afgelopen winter tijdens het icekiten heb ik er erg veel plezier van gehad.
Nicolas Caillou (eigenaar Zeeko) stond pas samen met een paar flysurfers op het podium. Blijkbaar doen ze het dus wel goed in lowwind...
Ik had bijna de 14m besteld, dat vanwege de tegenvallende wind afgelopen zomer.
Echter zo'n kite heeft alleen zin met een courserace-, foi-l of skimboard. Alleen dan pers je alles uit zo'n kite. Dat kwam ook naar voren in de test van grote kites eind vorig jaar in de kiteboarding.eu
Dus toch weer een 12m...wacht er alleen nog steeds op tot die binnenkomt
hey er zit een lijn aan de trailing edge? is dat de 'light wind relaunch assistant' (ofzo)
Ja het ERA (Easy Relaunch Assistent). Kan op elke Zeeko kite gemonteerd worden. Afgelopen winter tijdens het icekiten heb ik er erg veel plezier van gehad.
Iemand heeft ff bij genetrix gekeken..
Hoezo? Genetrix heeft een heel ander systeem toch?