''Kite-UP''

mexx

Geen avatar

Juni 16, 2012, 14:13:35
edit2Rapporteer  
What up sportievelingen!! ListenToMe

Ten eerste: Ik ben Max, 24 jaar, zeer sportief en avontuurlijk ingesteld. Kiten is nog nieuw voor mij (call me a newb, heb wel al een paar lessen gehad en ook even de sport in Brazilië geproefd) en jaa hoor KITE-VERSLAAFD (zoals waarschijnlijk velen hier).

Wat ik mis is een forum oid waar mensen snel en overzichtelijk kunnen afspreken om samen te kunnen gaan kiten. Naar mijn mening leer je het snelst als je ervaringen deelt en samen oefent.

Misschien zeg ik nu iets heel bekends voor jullie en hoop ik in dat geval op zoiets dergelijks gewezen te worden  ThumpsUp

Als het er nog niet is, is het misschien een optie om hier over te brainstormen? (mits hier meer animo voor is?)

Ik ben woonachtig in Den Haag dus ik heb gelukkig het privilege om in nabij gelegen gebieden te kiten. Mij lijkt het super om dus een leuke groep (beginners, pro's etc) kiters bij elkaar te krijgen die samen willen kiten, nieuwe spots leren kennen en evt te kiten in andere landen.

Voor de liefhebbers:
Ik heb een 13m2 F-One kite (model 2011)
Tot heden nog geen board (wel van plan op korte termijn 1 aan te schaffen)

Facebook: max verstappen

Ciao

Eagle-Jan

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #1 Juni 16, 2012, 14:51:16
edit2Rapporteer  
Tip 1... Koop een kleinere kite. of je weegt 100 kg+...   Grin
JB - On The Edge

Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #2 Juni 16, 2012, 14:53:37
edit2Rapporteer  
Welkom.
Dit is een forum, en er is een topic 'Trefpunt' waar je kan afspreken:
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?board=26.0

Wel lastig kiten zonder board....
En een 13m2 is best een grote kite (tenzij je heel zwaar bent), dus let op dat je niet met teveel wind aan de gang gaat...
mexx

Geen avatar

Antwoord #3 Juni 16, 2012, 16:27:12
edit2Rapporteer  
Thnx voor je tip!

Ik ben 2 meter en 93 kilo, board huur ik momenteel totdat ik bekwaam genoeg ben voor een kleiner board.

Ik ben wel nog opzoek naar een nieuwe kite voor erbij, een kite wat makkelijk in gebruik is (voor beginners) prijs maakt niet zoveel uit (ga voor kwaliteit).

En ik ben wel benieuwd naar wat voor een board jullie mij zouden adviseren.

thnx
Eagle-Jan

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #4 Juni 16, 2012, 17:04:41
edit2Rapporteer  
Als je al rakjes kan varen... stop met huren. koop gewoon 10x huren is goed 2de hands board.kopen. 
Board maat: 133-137 x40-41 moet wel ok zijn. Ik zou die 13 wegdoen en een 11m en een 8m
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.