Neeltje Jans 23-06-2012, harnas/ trapeze vermist.

Eagle-Jan

Logs: 0 | 2 uur
Juni 24, 2012, 13:53:38
edit2Rapporteer  
Wie wie o wie heeft mijn witte met blauw en bruine accenten ION APEX met leash van mystic en boardwax sporen op de spreaderbar spanners gevonden/mee genomen???? Hij lag op het talud/ golfbreker bij neeltje jans niet ver van de gasten die op de zitzakken lagen (oa ik dus)!!!
Mocht je hem gevonden hebben laat hier een bericht achter!!!! Dan neem ik contact met je op! Thanx alvast
YannickSaman

Geen avatar

Antwoord #1 Juni 25, 2012, 06:27:54
edit2Rapporteer  
Hey

Ik ben ook mijn trapeze vermist zelfde plek zelfde dag , Mystic grijze code waist ( http://www.telstarsurf.nl/kitesurf/kitetrapezes/kite-heuptrapeze/4125/mystic-code-waist ) met Mystic leach.

Het moet nu  lukken dat ik gelijk naar vrienden van me gebeld had en die zijn even gaan zoeken naar mijn trapeze , het enige wat ze waren tegen gekomen was een witte Ion Apax , dit zou dus goed jouw trapeze kunnen zijn.

Ik zal ze contacteren om te vragen of ze die toevallig hebben meegenomen , Verwacht van niet omdat ze wisten dat deze niet van mij was.

In ieder geval veel geluk , en ik hoop dat we beide onze trapezes kunnen terug vinden.

Ook als iemand per ongeluk met mijn trapeze is gaan kiten zou ik willen vragen om nog eens na te kijken of je toevallig een Grijze Mystic met Mystic leach gevonden hebt , de trapeze zelf heeft ook een "turn button"

uiteraard is er een beloning voor de eerlijke vinder , ik zal mijn mailbox checken en dit forum.

Alvast bedankt

Kitehigh mensen
Eagle-Jan

Antwoord #2 Juni 25, 2012, 08:20:11
edit2Rapporteer  
@ Yannick, zou je aub willen informeren? T zou top zijn als zij hem hebben, ik hou mijn ogen en oren ook open voor jou mystic code1;)
Alvast bedankt!
feddomw
Gast
Antwoord #3 Juni 25, 2012, 08:27:46
edit2Rapporteer  
Zo zie je maar, EJ, de aanhouder wint. Ik zag niks, Yannick had jou trapeze ook niet gezien, anderen weer wel. Yannick, varen die vrienden van je met Slingshot? Toen ik weg ging kwam een zilveren Skoda  aan, ik zag een SS boardje uitgeladen worden.
Eagle-Jan

Antwoord #4 Juni 25, 2012, 08:36:29
edit2Rapporteer  
Zo zie je maar, EJ, de aanhouder wint. Ik zag niks, Yannick had jou trapeze ook niet gezien, anderen weer wel. Yannick, varen die vrienden van je met Slingshot? Toen ik weg ging kwam een zilveren Skoda  aan, ik zag een SS boardje uitgeladen worden.

@ Feddo... zeker weten!!!

@Yannick... neem anders ff contact op met Xwatersport. misschien hebben zij iets gezien/gevonden, zij hadden zaterdag nmlk een ozone/fone testdag.

nog wat van je kennissen gehoord over de apex?
YannickSaman

Geen avatar

Antwoord #5 Juni 25, 2012, 19:14:57
edit2Rapporteer  

@ Eagle-Jan Nja het antwoord zoals ik verwachte :S

Ze hebben die zien liggen maar aangezien ze 100% zeker zijn dat die niet van mij was wouden ze deze ook niet meenemen / stelen.

Ik denk ook zolang er mensen op het water zijn kan het natuurlijk altijd van die mensen zijn he.
Aan ene kant is het goed dat eerlijke mensen dingen meenemen , mja is ook lullig als die persoon gewoon nog lekker aan het kiten is Grin

(en Heb jij al wat gehoord van Xwatersport?)

@Feddomw die vrienden zijn van Brussel van de site Kitesurfeur.be (meeste mensen hadden  fluo Lycra vestje aan in geel of wit )

Het zou kunnen dat iemand een Slingshot had aluwel ik dacht van niet , wel heel wat Blade's
Eagle-Jan

Antwoord #6 Juni 25, 2012, 22:18:49
edit2Rapporteer  
Hmmm bummer nu maar hopen dat iemand anders zich nog meld... over Xwatersport ik had ze gisteren gebeld voor de Apex maar hadden die niet gevonden. maar hier heb je het nummer , morgen rond 10 uur zijn ze denk ik wel bereikbaar,  nul 0 3 een (nul) zes 4 drie 8 7 vijf 5 8 1 heb het nummer maar zo gezet,  tegen googlebots enzo.

Ik hoop dat jij meer geluk hebt dan ik.
Eagle-Jan

Antwoord #7 Juli 03, 2012, 12:54:28
edit2Rapporteer  
Heeft niemand mijn harnas? Sad
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.