Naish bar op West-Terschelling groene strand vergeten

svoney

Geen avatar

Berichten: 3
Juli 07, 2012, 17:52:13
edit2Rapporteer  
Beste allemaal,

Ik was vrijdag 6-7-2012 op terschelling echter ben ik daar mijn Naish bar vergeten in het gras van t groene strand voor de Walvis.
Nu thuis aangekomen kwam ik er pas achter...

hopelijk heeft iemand m gevonden, en ziet diegene deze post.....
€20 beloning voor de eerlijke vinder

groetjes, Sven
SanderH

Berichten: 135
Antwoord #1 Juli 07, 2012, 19:55:17
edit2Rapporteer  
Hee Sven,

Ik heb een vriendin die daar woont, dus die is er zonet even voor je heen gefietst.
En je bar lag er inderdaad nog!

Maar ze komt over twee weken pas weer aan wal, en ik ga er eerder ook niet naar toe.

Afhankelijk van hoeveel haast het heeft, hoe wil je dat gaan doen?
KiteOngoing

Berichten: 307
Antwoord #2 Juli 07, 2012, 20:30:17
edit2Rapporteer  
Geld is in ieder snel verdiend.... ThumpsUp
Karst71

Berichten: 170
Antwoord #3 Juli 07, 2012, 23:32:46
edit2Rapporteer  
Hee Sven, mijn schoonouders gaan morgen van Terschelling naar Driebergen....Jij woonde toch in Utrecht? Dat is vlak in de buurt. ik kan vragen of ze hem meenemen?

Groet Willem-Jan
svoney

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #4 Juli 08, 2012, 00:40:40
edit2Rapporteer  
wow lees net de berichten, super relaxed...
Hoe laat vertrekken je ouders morgen Willem-Jan? Misschien zou je vriendin hem aan zijn ouders mee kunnen geven als ze tijd heeft. Zou kunnen meeten bij zeelen fietsverhuur of daar bij de balie afgeven, alleen zijn ze al om 18.00 uur dicht. Of misschien dat de bar bij de balie van doeksen links als je de  vertrekhal in komt zou kunnen worden afgegeven. Zit alleen nog wel wat zeewier aan volgens mij ,misschien nemen ze t niet aan.
anders moet ik 2 weken wachten wat ook geen ramp is hij is in ieder geval terecht waar ik echt heel blij mee ben. thanks mannen

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.