|
geloof68
|
@jvg, dat is inderdaad een betere foto. Hoe doe je dat met het uploaden van die foto?
|
|
|
JVG
Logs: 0 | 20 uur
|
Ik heb gewoon de link gekopieerd en tussen [ img ] [ /img ] gezet ( zonder spaties)
|
|
|
Tim_GTS5
|
Lekkere kleurtjes hoor !
|
|
|
geloof68
|
Bedankt Marc! Ik zal mijn best doen om volgende keer zelf het plaatje toe te voegen.
|
|
|
Dennis.
Logs: 0 | 90 uur
|
Looking good! Vooral benieuwd hoe de bar in 2013 uitziet. Of die daadwerkelijk veranderd is...
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Bedankt Marc! Ik zal mijn best doen om volgende keer zelf het plaatje toe te voegen.
Jaja, geef Marc maar weer een eervolle vermelding.
|
|
|
Kemperman
|
Graphic vind ik er een stuk beter uit zien dan de 2012.
|
|
|
geloof68
|
@Evan: Log jij tegenwoordig in onder Marc's account dan? Ik zie alleen dat Marc een laatste wijziging heeft doorgevoerd. Wellicht nog een optie voor jou om weer een wijziging op mijn post door te voeren en ja, dan krijg jij de credits.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Jaja, geef Marc maar weer een eervolle vermelding. Nadat jij de foto goed had gezet zaten er nog [IMG] tags in en stond het nog raar. Dat heb ik aangepast. Kite ziet er weer goed uit, ben ook benieuwd naar de bar. Daar kunnen ze nog wel een verbeterslag maken. Al was de bar van nu ook zeker niet slecht.
|
|
|
|
Geronimo79
|
Wow... deze is echt een stuk toffer dan de oude
|
|
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
nice! goed bedacht die grote C4 aan de zijkant! Vorig jaar een duits kleuren schema, dit keer een nederlands kleuren schema (al vind ik die gele van hierboven toch wel mooier)
|
|
|
JVG
Logs: 0 | 20 uur
|
deze is ook wel mooi, maar de gele met blauw is inderdaad mooier.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Nice, maar zo op het oog weinig veranderingen. Never change a winning team!?
|
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Echt gave kleuren, zou zo weer overstappen naar ozone Ik ben trouwens wel benieuwd naar de nieuwe bar. Die zou vorig jaar al uitkomen, maar nog niets van gehoord Edit mod, voortaan je bericht editten en niet er onder een nieuwe reactie plaatsen.
|
|
|
geloof68
|
Ontwikkeling en productie van push away safety is inderdaad flink vertraagd. Er zijn berichten op o.a. het Australische KH (ze noemen het daar alleen anders) dat tie begin 2013 leverbaar wordt. De eerste foto's zullen binnenkort wel opduiken.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Zwaar tevreden over de 2012 modellen............Ik hoop dat ze er niet te veel aan versleuteld hebben!! Graphics voor mij een dikke 'like'
|
|
|