Lowend Naish Park

DM2008

Antwoord #25 Oktober 03, 2012, 23:43:49
edit2Rapporteer  
@dm2008
Voorlijnen op de achterste setting?
Dat is toch de more depower modus?

Wegens ribblessure al 2 maanden niet gevaren dus vraag me ff niet hoe het heet, maar wel dat het die aanknooppunten moeten zijn.
mbetz

Antwoord #26 Oktober 08, 2012, 10:36:34
edit2Rapporteer  
Ik heb de ervaring met de PArk 12m model 2012, dat je bij weinig wind de 'Grunt' Setting voor de voorste lijnen moet kiezen op de Front tube en de lijn extensies (4m) moet gebruiken. Kite heeft dan goede low end, maar in de Grunt setting staat je kite dieper in het wind venster dus kom je minder hoog aan de wind. De langere lijnen heffen dit een beetje op, maar je merkt het wel: Meer low end power, minder hoog aan de wind lopen.

Mijn dochter van 19 (70Kg) vaart met de Park 12, en een Brunotti Youri board.  Ik zelf vaar met de Bolt 12m (87Kg). Vind de low end van de Park beter dan de Bolt, maar dat is al bekend.. Het is wel leuk om beide kites naast elkaar te proberen en uit te wisselen, dan pas merk je de verschillen.

Overigens een grote fout van Naish de Bolt niet meer te produceren, er is geen stabielere kite te vinden...
Naishie

Antwoord #27 Oktober 08, 2012, 23:13:07
edit2Rapporteer  
Dus met weinig wind de more depower setting gebruiken om vroeg hoogte te kunnen lopen
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.