Cabrinha bar verloren - eerlijke vinder krijgt watershoot twv € 250,- !

StefanoMallorca

Geen avatar

Berichten: 17
November 01, 2012, 13:45:35
edit2Rapporteer  
Helaas zijn we laatst een Cabrinha bar verloren. Omdat ik het idee had dat de bar in de tas zat heb ik niet meteen alarm geslagen.



Naar alle waarschijnlijkheid zijn we hem op Scheveningen verloren. Het kan ook zijn dat de bar op Hoek van Holland is verdwenen. Toen hadden we de kite ook mee, maar omdat de wind harder was dan verwacht hebben we een andere maat gebruikt.



Het is een Cabrinha 2013 Quicklink bar.



Omdat het mij een hoop geld gaat kosten nu we deze bij het testen zijn verloren wil ik graag een aanbod doen voor de vinder van deze bar. Een watershoot ter waarde van € 250,- euro op Scheveningen te innen komend voorjaar. Heb je hem gevonden bel dan 06-41057759 of mail naar stefan@soulonline.nl. Bij voorbaat dank voor jullie medewerking.
RonaldFX

Geen avatar

Berichten: 562
Logs: 0 | 335 uur
Antwoord #1 November 01, 2012, 14:25:24
edit2Rapporteer  
Ik denk dat de echte eerlijke vinder de bar ook wel zou teruggeven zonder dit mooie aanbod. Maar voor diegene die 'em heeft gevonden is dit wel vet als beloning. Hopen dat je 'em terugkrijgt.
StefanoMallorca

Geen avatar

Berichten: 17
Antwoord #2 November 01, 2012, 16:03:02
edit2Rapporteer  
Hij is heel snel gevonden. Bedankt dat ik hier een oproep kon plaatsen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.