kitesurfen nog niet echt ontdekt maar kan er zeer goed. In okt. tot maart praktisch elke dag, de hele dag 7-8 bft, 25-30 graden en geen regen.
China Airlines vliegt rechtstreeks van ADAM naar Taiwan. (800-900 euro) dan nog 5 uur met boot (35 euro) en je bent er..... of binnenlandse vlucht (30 min) van Taipei naar Eiland (50-60 euro) verblijf ter plaatse, 4 pers. kamer, ontbijt 400 USD 7 dagen. (dus 100 de man) Nog niet eens heel erg duur. wel 1,5 dag reizen...
En welke spot/omgeving heeft nu de voorkeur Rob? Ik ben er nog niet helemaal uit.
Nou, hoor net iets over Taiwan
Klinkt toch zo gek nog niet...
Anders moeten we CNN een beetje in de gaten houden, als we iedereen hem ergens ineens zien peren. Dan is er toch wel een redelijke kans dat daar op dat moment dikke wind staat
Hoe meer ik erover lees hoe mooier Penghu er uit gaat zien. Toch maar eens op onderzoek gaan wat de kosten zijn om daar met half kitehigh in (bijv de voorjaarsvakantie) de winter neer te strijken.
Op het moment iid een Typhoon bij Taiwan, trekt de wind weg bij Penghu maar aan de andere kant van Taiwan knoopje of 100-150. Heb je overigens enkel in de zomer, in de winter heb je geen typhoons.
hey dudes wil je echt Nucleaire winden hebben. dan moet je naar Socotra!!! je moet alleen schijt aan haaien, somalische piraten en die homofiele extremistische baardapen van alqaeda hebben... gemiddeld 30kts uitschieters tot 80kts niet onmogelijk. wel lekker warm en zonnig.
Socotra staat volgens windfinder op nr 1 als je wind naast een aangename temperatuur legt. 78% kans ok wind 25kts+ en 29°C... doe mij die maar. moet dan alleen naast mijn kite kit aanschaffen ook de marine inhuren als lijfwacht :s