hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Die kwam in de poel ook akelig dichtbij en je had idd goed last van de turbulentie!
Bij de kleine zandbank op de kop van de poel hing hij zelfs op lijnlengte....Ik heb gezien de luxe uitvoering en de kleurstelling niet het idee dat dit een overheidsspeeltjes was! Meer een speeltje van een te rijke Rus of iets........
|
|
|
HDFrank
|
Niemand het registratie nummer gezien? of delen daarvan?
Want dan is het mogelijk om via de rijks luchtvaardienst hier iets aan te doen...(wetten)
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Particulieren mogen helemaal niet zo laag vliegen. En er is flink veel controle op het luchtruim daar. Wellicht was het een van de hufters die jullie halve beginners op deze manier probeerde weg te jagen
|
|
|
|
|
|
|
geloof68
|
Kan ook Evan's lift geweest zijn. Die had toch geen auto vandaag?
|
|
|
|
HDFrank
|
Ad telegraaf en NRC niets kunnen vinden.... Of het moet de fotograaf van een van de stukken zijn.....
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Eddy bedoelt die knalrode cabrinha vandaag op de slufter!! Levensgevaarlijk die heeft het bordje niet goed gelezen
|
|
|
|
|
|
Kevin
|
Was inderdaad een flinke camera die eronder hing en was een behoorlijke heli niet zo een kleine van prince. Niet kunnen lezen wat er op stond helaas...
Zoiets was het alleen dan nog met een dikke camera of radar bol voorop.
|
|
|
HDFrank
|
Misschien iets voor de betreffende NKV vertegenwoordiger? Anders krijgen ze 100 bellers en worden ze A@rGHh*****
lvnl rotterdam!!!
Tel +31 (0)10 4460800
1 telefoontje lijkt genoeg!
|
|
|
|
|
|
Nijlpaard.
|
ik weet t misschien! ik zag paar dagen geleden op t nieuw een foto van een aantal kites! msischien daar van maar weet niet zeker of dat nou uit helekopter was.. het was op rtl 7 nieuw in de avond, en vertelden dat kites niet meer op hoog kwamen enzo ? was dat het misschien?
|
|
|
|