Wie heeft er een goede tip voor een bar stopper

luhes

Berichten: 51
Oktober 29, 2012, 16:56:49
edit2Rapporteer  
Ik heb een Ozon Edge, goeie Kite en great Hangtime. Maar voor Tricks waar beide handen van de bar afgaan, zoals Deadman heb ik een bar stopper nodig. Heeft iemand hier een oplossing voor?



geloof68

Berichten: 2096
Antwoord #1 Oktober 29, 2012, 17:46:19
edit2Rapporteer  
Airush heeft/had een stopper ball die op het eerste gezicht precies past om de omhulde depower rope van Ozone. Ik heb er nog 1 liggen en ben van plan om deze winter de stopper ball te plaatsen op een Ozone bar. Hoogstwaarschijnlijk zijn de stopper balls ze los te koop.
luhes

Berichten: 51
Antwoord #2 Oktober 29, 2012, 17:53:12
edit2Rapporteer  
Is dat een stopperbal die door middel van een schroefje vast gezet wordt? Ik had dat op mij Bandit Dos en werkte slecht. erg veel moeite om te verschuiven. Bedankt voor de tip maar ik hoopte voor een andere oplossing.
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #3 Oktober 29, 2012, 17:55:46
edit2Rapporteer  
Andere oplossing is om een chickenloop met dubbel depowerkoord en bijpassende stopper van een ander merk te nemen. Tenzij het mogelijk is om een dubbel depowerkoord op de Ozone chickenloop te maken.

Op een enkel koord kun je geen sliding stopper maken, enige wat een beetje in de buurt komt is die springveer-stopper van Cabrinha.
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #4 Oktober 29, 2012, 19:29:29
edit2Rapporteer  
mmmmh, back to the future loser:
Gewoon een kort trapezekoordje monteren aan de bar die je tijdens de sprong inhaakt aan je trapezehaak. Zodra je weer wil uithaken ffkes de bar aantrekken, insturen en landen.

North heeft dit jaren met hun microloop (inhaken boven je chicken loop) opgelost. Even los van de stopper zelf, die niet altijd 100% blijft zitten.

Succes  ThumpsUp
geloof68

Berichten: 2096
Antwoord #5 Oktober 29, 2012, 19:40:26
edit2Rapporteer  
Had even niet gedacht aan het sliding-gedeelte. Voor mijn doel (= beter bereikbaar van bar voor kinderen) lijkt de 'non sliding' stopper ball wel geschikt. Uiteraard krijgt de kite dan wel minder depower bij loslaten van de bar.
Robert R&S Team

Geen avatar

Berichten: 8
Antwoord #6 November 05, 2012, 13:45:14
edit2Rapporteer  
Op ne navigator bar van peter lynn zit standaard zon stop bal en zijn geloof ik ook los te krijgen voor 7 eurie ofzo.
Als je de bar stopper voor kinderen gebruikt trek dan ook het depower koort aan tot de bar druk weer begint bij de stopper dan hebben de kids wel minder power maar dat heb je liever dan minder depower
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.