Mogelijk meer locaties in Zeeland?

brian

Logs: 0 | 8 uur
November 14, 2012, 16:33:39
edit2Rapporteer  
http://www.pzc.nl/regio/zeeland/12030029/Kitesurfen-binnenkort-op-veel-meer-plaatsen-toegestaan-in-Zeeland.ece

Wel jammer dat de locaties die genoemd zijn allemaal vrij zuidelijk liggen. Hopelijk word dit wat!
Splitrr

Logs: 0 | 19 uur
Antwoord #1 November 14, 2012, 16:39:36
edit2Rapporteer  
Moet zeggen dat ik de reacties op het bericht enigzins komisch zijn.

Ik citeer
"Krijgen we straks helmpjes uitgedeeld als we willen strandwandelen?
Of ben ik nou "een mannetje" dat "zichzelf zo belanrijk vind" , "door dat gedrag?"
En milieu maffia? Ik ben alleen soms mijn leven niet zeker op het strand, dat is alles"

En nog een paar azijnzeikers die denken dat we heel de natuur naar de malle moeren helpen.. Men, miss ideetje om kleine presentatie op gemeente huis te houden dat mensen weten wat kitesurfen inhoudt?.. Want soms zijn mensen erg kortzichtig.. Angry

Maar ik hoop wel dat er meer spots bijkomen. In de zomer met goede wind is het het loeidruk op spots. Er mogen idd wel nieuwe bijkomen!!!
Idefixe

Antwoord #2 November 14, 2012, 18:10:55
edit2Rapporteer  
Vanuit de NKV zijn we daar al een tijdje mee bezig. Ondanks het feit dat het er goed uitziet is deze publicatie een beetje te vroeg!
In december volgt er nog een afrondende fase voor het hele Natura 2000 gebeuren in deze regio.
Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #3 November 14, 2012, 18:20:07
edit2Rapporteer  
Tom, kun je ook zeggen of het ook compleet nieuwe locaties betreft waar tot dan toe nog nooit gekite werd of is het alleen een formele zet waarmee bestaande gedooglocaties nu definitief officieel kunnen worden?
mvbtje

Geen avatar

Antwoord #4 November 14, 2012, 19:48:18
edit2Rapporteer  
Hoe vaak neemt een ministerie het voorstel van een provincie over? Want als daar weer van die zure azijnpissers met de sceptor zwaaien kan alle moeite voor niets zijn geweest? Zou trouwens wel mooi zijn als het allemaal doorgaat. Geeft toch weer wat verlichting op overige spots.
Idefixe

Antwoord #5 November 15, 2012, 00:56:35
edit2Rapporteer  
Tom, kun je ook zeggen of het ook compleet nieuwe locaties betreft waar tot dan toe nog nooit gekite werd of is het alleen een formele zet waarmee bestaande gedooglocaties nu definitief officieel kunnen worden?

Het is nog echt te vroeg om nu al iets te gaan roepen over de verschillende locaties in Zeeland. ( hardstikke druk hier en ik wil alleen "echte" info verspreiden om allerlei misverstanden te voorkomen)
Dit is dus de afgelopen tijd in deze regio 1 van de speerpunten van onze activiteiten geweest. Helaas komt deze publicatie nu nog gewoon een beetje te vroeg. Vanuit de NKV hebben wij alle mogelijke kitelocaties ingebracht in het Natura 2000 proces. Daar zijn flink wat gesperkken en toestanden over geweest. Sommige locaties gaan verloren en anderen komen erbij. Zo wil men ook sommige locaties gaan periodiseren.
Vanuit de NKV hebben we daar weer een aantal bezwaren op gemaakt en , naar verwachting, is er in december weer een overleg.......
Het gaat goed maar bovenstaande publicatie heeft wel een boel beetje veel "ik zie een roze wolk " gehalte. Nog even afwachten op de definitieve beslissingen.
We doen ons best
mvbtje

Geen avatar

Antwoord #6 November 15, 2012, 01:14:21
edit2Rapporteer  
Ze hebben het artikel inmiddels verwijderd zie ik
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.