Klagen wat is klagen ???
Het is inderdaad jammer dat hij dat niet in Noord Holland doet. Ik zelf heb geen zin om 5 uur in de auto te zitten om te kiten namelijk !!!
En hij doet het zijn golfboards te verkopen neem ik aan ??? Niet voor de kat zijn viool
Dus op naar Noord Holland dacht ik zo
Ed verkoopt geen golfboards. Hij doet 't omdat 'ie het leuk vindt. NKV staat er namelijk ook voor de kat zijn viool. zoals jij het zegt. Die werven echt geen leden, maar zetten wel een tent op, zorgen voor (koud) pils, enz.
En prima dat je geen zin hebt om 5 uur in de auto te zitten om te kiten, dat is je goed recht. Maar het is een beetje raar in mijn optiek om in een topic voor een gratis clinic te gaan vragen om een clinic die jou beter uit komt qua logistiek, die Ed veel meer geld en moeite zou kosten, en die hij niet eens kan geven i.v.m regelgeving. Als jij een Slingshot kite wint in een wedstrijd en je moet 'm bij Roy Zoon gaan ophalen in Zeeland, ga je dan ook zeggen dat 'ie 'm maar moet opsturen?
Je kan ook zeggen: wat een top initiatief! (eventueel erbij: jammer dat ik niet kan/wil komen).
Je kan ook zeggen: te gek, waarom doet geen van de scholen bij mij in de buurt zoiets?
Overigens kwamen er van de zomer wel degelijk mensen van heinde en verre. Het is gratis les van een goede leraar, je moet er wat voor over hebben om progressie te maken. Je ontmoet ook nog eens wat andere mensen, en de spot is nooit druk.
Laat die azijnzeiker maar zeuren joh, hij stapt toch niet never nooit op een waveboard.
Hij heeft net racekites gekocht dus kansloos
De berichtgeving over de OS in Rio heeft 'ie net gemist dus? Beter even op Texel een 2dehands RS:X board kopen dan.