Gratis Wave Clinic door Kiteschool Element

/-||_( )|-|/-|
Moderator

Antwoord #125 November 16, 2012, 09:41:25
edit2Rapporteer  
Ed, mss een soort van NL DVD 'wave clinic' a la Progression branden... Zij hebben er tenslotte nog niet eens 1 gemaakt  Huh

Ennnnnnn, hiermee kun je zelfs de Grunningers en Belgen bereiken en hoeft niemand meer 4 uur of meer te... fietsen  Tongue

feddomw
Gast
Antwoord #126 November 16, 2012, 09:47:30
edit2Rapporteer  
Wat kun jij weer overdrijven Richard, Den Helder - Ouddorp is maar 2,5u rijden. Daarnaast mag een school in dit regeltjesland niet 123 uitwijken naar andere spots ivm vergunningen.
Okee, je heb gelijk, maar dan nog blijft het een takke end rijde voor de Noord hollanders voor even een clinicje.  ThumpDown ThumpDown

Normaal rij je hier in 30 minuten naar de spot, zowel Ijselmeer als de Noord zee  en dan is 2.5 uur toch wel een heel eind

Maar een zoot testplanke meenemen en een clinnicje doen zou dat verboden worden op Wijk aan zee  dan ??? Ik zie het probleem niet, vrij strand voor iedereen. ThumpsUp

Er worden daar de hele zomer test clinics gehouden van diverse kites zonder problemen   ThumpsUp

FF voor alle duidelijkheid: Ed geeft een gratis clinic, en jij klaagt dat die niet bij jou in de buurt is?
Haring High Richardt

Antwoord #127 November 16, 2012, 10:52:06
edit2Rapporteer  
Klagen wat is klagen ???  Grin  loser

Het is inderdaad jammer dat hij dat niet in Noord Holland doet. Ik zelf heb geen zin om 5 uur in de auto te zitten om te kiten namelijk !!!
En hij doet het zijn golfboards te verkopen neem ik aan ???  Niet voor de kat zijn viool  Grin

Dus op naar Noord Holland dacht ik zo  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
geloof68

Antwoord #128 November 16, 2012, 11:31:10
edit2Rapporteer  
En hij doet het zijn golfboards te verkopen neem ik aan ???  Niet voor de kat zijn viool  Grin
Ter info: Ed is kitesurfinstructeur.
wazzaah

Antwoord #129 November 16, 2012, 13:10:55
edit2Rapporteer  
Ouddorp is een van de mooiste golfsurfspots van NL, dus logisch dat je daar dan clinic doet. Wadden kan je ook doen maar dan komt er ook geen hond.
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #130 November 16, 2012, 13:34:42
edit2Rapporteer  
Laat die azijnzeiker maar zeuren joh, hij stapt toch niet never nooit op een waveboard. Roll Eyes
Hij heeft net racekites gekocht dus kansloos  schater
feddomw
Gast
Antwoord #131 November 16, 2012, 13:36:54
edit2Rapporteer  
Klagen wat is klagen ???  Grin  loser

Het is inderdaad jammer dat hij dat niet in Noord Holland doet. Ik zelf heb geen zin om 5 uur in de auto te zitten om te kiten namelijk !!!

Dus op naar Noord Holland dacht ik zo  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp

Ed verkoopt geen golfboards. Hij doet 't omdat 'ie het leuk vindt. NKV staat er namelijk ook voor de kat zijn viool. zoals jij het zegt. Die werven echt geen leden, maar zetten wel een tent op, zorgen voor (koud) pils, enz.

En prima dat je geen zin hebt om 5 uur in de auto te zitten om te kiten, dat is je goed recht. Maar het is een beetje raar in mijn optiek om in een topic voor een gratis clinic te gaan vragen om een clinic die jou beter uit komt qua logistiek, die Ed veel meer geld en moeite zou kosten, en die hij niet eens kan geven i.v.m regelgeving. Als jij een Slingshot kite wint in een wedstrijd en je moet 'm bij Roy Zoon gaan ophalen in Zeeland, ga je dan ook zeggen dat 'ie 'm maar moet opsturen?

Je kan ook zeggen: wat een top initiatief! (eventueel erbij: jammer dat ik niet kan/wil komen).
Je kan ook zeggen: te gek, waarom doet geen van de scholen bij mij in de buurt zoiets?

Overigens kwamen er van de zomer wel degelijk mensen van heinde en verre. Het is gratis les van een goede leraar, je moet er wat voor over hebben om progressie te maken. Je ontmoet ook nog eens wat andere mensen, en de spot is nooit druk.

Laat die azijnzeiker maar zeuren joh, hij stapt toch niet never nooit op een waveboard. Roll Eyes
Hij heeft net racekites gekocht dus kansloos  schater

De berichtgeving over de OS in Rio heeft 'ie net gemist dus? Beter even op Texel een 2dehands RS:X board kopen dan.
Teigetje

Antwoord #132 November 16, 2012, 13:39:27
edit2Rapporteer  
En zo is dat Feddomw  ThumpsUp

Haring High Richardt

Antwoord #133 November 16, 2012, 14:28:28
edit2Rapporteer  
Citaat
Je kan ook zeggen: wat een top initiatief! (eventueel erbij: jammer dat ik niet kan/wil komen).
Je kan ook zeggen: te gek, waarom doet geen van de scholen bij mij in de buurt zoiets?

Ik kies voor de laatste  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp

Citaat
Die werven echt geen leden, maar zetten wel een tent op, zorgen voor (koud) pils, enz.
Koud bier is natuurlijk altijd goed, waarom wordt dat niet als eerste er bij vermeld  Grin , misschien dat ik die bovenstaande OS azijnzijker kan overhalen, dan rij ik heen en hij terug (BOBpie  ThumpsUp)

Ed for President  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
Teigetje

Antwoord #134 November 16, 2012, 16:07:43
edit2Rapporteer  
Citaat
dan rij ik heen en hij terug (BOBpie   

Kansloos  Grin
Ozzie Wright fan

Antwoord #135 November 16, 2012, 17:09:59
edit2Rapporteer  
Not, het stroom daar als een dolle....wel leuk initiatief natuurlijk ThumpsUp

Ouddorp is een van de mooiste golfsurfspots van NL,
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.