pimpoldi
Berichten: 818
|
Ik heb de OSH nooit gebruikt, en inderdaad ook soms irritatie bij het uitrollen enzo omdat het kilttenband niet zo goed werkt .
Daarnaast denk ik dat wanneer jij je safety hebt getrokken en je kite dus aan je leash hangt en het echt nodig zou moeten zijn om je OSH te pakken ( doordat er blijkbaar heel veel kracht op je kite en dus je leash staat ) dit bijna onmogelijk is. Je moet dan eerst je leash binnenhalen om je OSH te kunnen pakken.
Ik denk dus niet echt nodig.
|
|
|
Janus
Berichten: 524
Logs: 0 | 4 uur
|
Hey El Rudo! De nw bar heeft een velcro-tje om de lijn heen, lijkt beter te blijven zitten dan de oude constructie Ik zou zo zeggen laat die O-shit handles maar gewoon zitten.. you never know.. Ik heb er nog nooit last van gehad. Gr Arjan
|
|
|
Nijlpaard.
Berichten: 104
|
> Wel of nooit gebruikt? wel gebruikt > Zitten ze in de weg? nee ze zitten neit in de weg > Kan je ze missen? ja ik kan ze missen, maar met is handiger. > Het heeft mijn leven een keer gered, want... N/A > Het heeft ooit mijn probleem alleen maar groter gemaakt want> het bleef vast haken.. > Ik heb er twee maar één zou genoeg zijn> 2 is handig.. ze zitten niet in de weg
Maar ik heb er geen problemen mee dus.
|
|
|
Jelle
Berichten: 1293
|
> Wel of nooit gebruikt? Nooit > Zitten ze in de weg? nee > Kan je ze missen? ja > Het heeft mijn leven een keer gered, want... N/A > Het heeft ooit mijn probleem alleen maar groter gemaakt want
Switchblade was op 1 stuurlijn geleashd en bleef wokkelen/loopen Flaggen = uitvlaggen, dat kon ALLEEN met oude c-kites en foils maar zelfs Flysurfer heeft nu 5th De hard opgepompte moderne kites met bridles kunnen helemaal niet uitvlaggen. Ze houden hun vorm en dus veel windweerstand en dynamiek. Misschien bij spoelen in een golf beter dan 5th of leashen op 2 frontlines. Maar in de lucht is de smile-positie de stabielste.
|
|
|