hahaha als ze mij onderhouden gaat en ik niet meer dan naar mijn werk hoef, dan mag ze komen rare bek of niet, zak over de kop en voor vaderland!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tja dat hoofd is iets minder mooi geworden maar voor de rest zou ik er toch echt geen problemen mee hebben. En vergeet niet ze gaat al richting de 30 en al dat water en wind waar ze in zit tast je toch een beetje aan.
@langbeest Snap werkelijk niet hoe je erbij komt te schrijven dat Suzie een lelijke bek heeft. Wanneer je ff een foto van je eigen vriendin post dan snap ik/snappen we dit vast direct... doe dan gelijk een bikini foto. Kunnen we gelijk ff checken of het lijf ook niet onderdoet voor... want mai-mai. Ik ga denk ik een poster van haar ophangen op mijn slaapkamertje...
@ langbeest.. Misschien heb je wel gelijk. Ik vaar nl. naar tevredenheid met 2009 materiaal.. op mijn 2006 switchblade na dan... Met een oude kite moet je het leren.. Of op een oude fiets.. Al beschouw ik Suzie niet als een oude fiets hoor..
@langbeest Snap werkelijk niet hoe je erbij komt te schrijven dat Suzie een lelijke bek heeft. Wanneer je ff een foto van je eigen vriendin post dan snap ik/snappen we dit vast direct... doe dan gelijk een bikini foto. Kunnen we gelijk ff checken of het lijf ook niet onderdoet voor... want mai-mai. Ik ga denk ik een poster van haar ophangen op mijn slaapkamertje...