La joue du loup snowkiten

Jeffro

Berichten: 611
Logs: 0 | 724 uur
Januari 09, 2013, 20:16:10
edit2Rapporteer  
Beste kiters!

Over een paar weken ga ik op skivakantie @ la joue du loup! Ik vroeg me af of het de moeite is om een van m'n kites mee te nemen om daar eens te gaan snowkiten? Iemand daar weleens geweest om te snowkiten? Op het wereldwijde web kan ik niet veel concreets vinden...

http://www.kitespots.net/

op die site net wat gevonden maar dat lijkt me wat te ver  Undecided
El Torro

Geen avatar

Berichten: 13
Antwoord #1 Januari 09, 2013, 22:48:39
edit2Rapporteer  
Twee jaar geleden naar Super Devoluy geweest; (dorp in hetzelfde gebied). Ik was toen zelf nog niet
a/h kiten,  heb toen helaas niet echt goed opgelet, maar in onze bus zaten twee NL-jongens die kitespullen meehadden. Ik geloof dat ik ze toen ook wel een keer bezig heb gezien, maar er was (te) weinig wind.

Bovenop de berg is er daar ook een landingsplaats/vliegstrip, op een behoorlijk vlakke flauwe helling. Op de kaart die je zelf heb bijgevoegd staat de 'col du festre' aangegeven als plek om te snowkiten (zal 15-20 km verderop zijn?), maar bovendien staat er ook een oranje marker bij La Joue du Loup. Met (als je op de marker klikt) een foto van wat waarschijnlijk de vliegstrip zal zijn.

Een kite en harnas meenemen zou dus best wel eens zijn nut kunnen hebben!

Veel plezier ieder geval; zelf ook er veel zin om te gaan skiën/boarden :-)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.