Is Jimi van de BBC Sessions volgens mij.... ik erger me trouwens wild aan zo'n dude die zo nodig met longsleeve over z'n wetsuit en een "cool" hoedje op beeld moet staan.
Hoezo image-matig bezig?
Als ik goed lees zijn we eigenlijk allemaal fan van de muziek. En moet dope muziek maak je alles leuk:
haha, Ed, je hebt wel gelijk! Maar zo in vlak water best leuk speelgoed!
@ feddomw: iedere sport waar een livestyle omheen hangt kent poser boys and girls Heb dat nooit begrepen, maar het houdt iig de economie draaiende
Begrijp me niet verkeerd: ik ben wel jaloers op zijn skills. Maar wat een eikel ben je toch als je met een hoedje op gaat varen. Behalve TopHat natuurlijk.
Heerlijk deze combinatie! Vwb het hoedje en de sleeve; ik zie dat hij het naar zijn zin heeft, ik zie dat hij er goed in is, waarom zou ik me druk gaan maken over enige negativiteit als poser-eigenschappen en dergelijke? Het maakt de wereld juist lekker divers. Ik ga me pas ergeren als ik weet dat het geen toffe gast is.
Ohh jee, ik lees het al.... straks zien we Lude hier op zlm loog of X met een hoedje of petje rondvaren.... Ben benieuwd hoe dat valt hier onder de nuchtere Groningers..