geloof68

|
Is het droogpak voor de instructeur of voor jou?
|
|
|
Frank82

Logs: 0 | 164 uur
|
Zaterdag was het water 1 a 2 graden boven 0 op het Ijsselmeer. Om te kiten al zeer koud, om in stil te staan en les te geven niet te doen. Denk niet dat je snel iemand vind die met de huidige kou wil lesgeven tenzij het opeens een stuk warmer wordt  .
|
|
|
|
Eagle-Jan

Logs: 0 | 2 uur
|
Succes met je zoektocht... ik zou ff in zuidspanje, marokko of de antillen je vraag nog een keer stellen. Daar zal je meer succes hebben. ik pas. spreek je in eind april weer.
|
|
|
|
|
BaSS

|
Jongens ik ga natuurlijk helemaal niet in het water liggen, dat zei ik maar uit valse bescheidenheid !  Je ziet in die zwart-wit polygoon filmpjes altijd mannen die met blote handen en in temperaturen van min tien graden metershoge dijken opwerpen. Dus ik dacht één van hun nazaten geeft vast wel ergens kite-les. Bij ouddorp kennelijk! Ed ik stuur even een mailtje, mocht iemand anders in de buurt nog aan de slag gaan, ik houd me aanbevolen.
|
|
|
|
BaSS

|
Bedankt Joosie, ik ga informeren!
|
|
|
|
2B
Geen avatar
|
Hoi Bas,
super enthousiast man, leuk! Heb je zojuist gebeld, maar niet gesproken.
Uit veiligheidsoverweging geef ik pas les als het wat warmer wordt. Jammer dat ik je enthousiasme niet verder kan stimuleren op dit moment, wie weet op een later tijdstip.
@joosie relaxt man, waardeer ik!
Greetz, 2B-Real kiteboarding
|
|
|
BaSS

|
@Richardt, heb Jelle inmiddels gesproken, aardige kerel! (we houden contact)
Ah, ja ik zie het Bas (2B-Real), ik heb je mail ook inmiddels ontvangen (dank dank!). Zeer bedankt voor de reactie, mijn volledige begrip overigens.
Ik kijk er naar uit jullie tzt als ervaren-beginner op het water tegen te komen, zo behulpzaam en vriendlijk ben ik ze nog maar zelden bij andere hobby's van me tegengekomen.
Dank!
|
|
|
|
BaSS

|
Dat zou perfect zijn in mijn geval, mijn beste vrienden zijn alle 40+ en 50+ en die moet ik nog met het virus besmetten... Dat wordt Schellinkhout dus... Ik zie nu overigens dat ik op je website al meerdere filmpjes heb zitten kijken! Ik lach me rot om dat slappe gelul op de achtergrond haha. Ook het commentaar op het filmpje hierboven is weer hilarisch, voor de lol hoef je niet te kiten zie ik al  En natuurlijk Mark Knopfler eronder... perfect!  Kan niet wachten!
|
|
|
So_Surreal

Logs: 0 | 14 uur
|
@Richardt, heb Jelle inmiddels gesproken, aardige kerel! (we houden contact)
Ah, ja ik zie het Bas (2B-Real), ik heb je mail ook inmiddels ontvangen (dank dank!). Zeer bedankt voor de reactie, mijn volledige begrip overigens.
Ik kijk er naar uit jullie tzt als ervaren-beginner op het water tegen te komen, zo behulpzaam en vriendlijk ben ik ze nog maar zelden bij andere hobby's van me tegengekomen.
Dank!
Goed om te horen  Ik heb zelf ook bij Bas gelest
|
|
|
rsnn

|
Heb zelf aanstaande maandag een opfriscursus geboekt bij Medemblik  . Ruim 1.5 jaar geleden een cursus gedaan, toen tijdje in buitenland gewoond, en nu m'n eigen spullen aangeschaft..! Hoop dat m'n 5/4 wetsuit, 6/5 sokjes, 3/2 handschoentjes, 3/2 muts en 1,5mm onder hempje genoeg zijn tegen de kou a.s. maandag! Ik heb er in ieder geval super veel zin in!! Hopen dat er genoeg wind is zodat 't niet verplaatst hoeft te worden  , vooralsnog worden er 15 a 17 knoopjes verwacht..
|
|
|