toch Soma Bay?

Ride

Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #25 Maart 06, 2013, 17:48:57
edit2Rapporteer  
10 euro voor 5 rescues???
Dat gaat voor jou dan een dure vakantie worden Taco. Grin Grin
PieNO

Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #26 Maart 06, 2013, 20:09:11
edit2Rapporteer  
Hoezo..als ik mijn soepertroeperbackfliphandelpasskiteloop maak is de landing op het strand zoals je weet. Maak me meer zorgen om Beun. Ben bang dat ze hem laten afdrijven naar Somalie met al dat gejihaaaaaaaaaaa.  schater
Haring High Richardt

Antwoord #27 Maart 06, 2013, 21:04:26
edit2Rapporteer  
  Maak me meer zorgen om Beun. Ben bang dat ze hem laten afdrijven naar Somalie met al dat gejihaaaaaaaaaaa.  schater

schater Grin schater Grin schater Grin schater schater Grin schater Grin schater  Grin schater Grin schater

Citaat
Mochten er mensen nog vragen hebben... let me know!

Welke kites heb je gevaren ????? Heb ik aan een 13 meter genoeg voor een week???

Kan je overal met euroooos betalen en wor je dan weer ouwerwets opgelicht  Grin  loser of accepteren ze alleen egyptische ponden  ??????????

MikeH

Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #28 Maart 06, 2013, 22:30:06
edit2Rapporteer  
Alles in euro's daar.
josdegroot

Geen avatar

Antwoord #29 Maart 10, 2013, 23:33:12
edit2Rapporteer  
  Maak me meer zorgen om Beun. Ben bang dat ze hem laten afdrijven naar Somalie met al dat gejihaaaaaaaaaaa.  schater

schater Grin schater Grin schater Grin schater schater Grin schater Grin schater  Grin schater Grin schater

Citaat
Mochten er mensen nog vragen hebben... let me know!

Welke kites heb je gevaren ????? Heb ik aan een 13 meter genoeg voor een week???

Kan je overal met euroooos betalen en wor je dan weer ouwerwets opgelicht  Grin  loser of accepteren ze alleen egyptische ponden  ??????????

Nog makkelijker Smiley... Je kan je geld in je kluisje in je hotelkamer laten liggen want alles (ook in het Kitehouse) gaat op je hotelrekening. Deze kan je met creditcard contant met euro's afrekenen.

Werkt erg handig allemaal.... Je hebt alleen geen idee wat je precies uitgeeft. Maar prijzen zijn erg netjes. (+/- 6-7 euro voor lunch).

Wat betreft de Kites. Ik had zelf een 9 en 12 mee en heb 3 dagen niet kunnen varen van de 12. Wind in mijn periode was tussen dd 15 en 25 kn meestal. Moet wel zeggen dat ik hoor dat het de rest van het jaar vaak nog wat harder waait daar...
manrot

Logs: 0 | 180 uur
Antwoord #30 Maart 17, 2013, 14:49:32
edit2Rapporteer  
even een vraag over 220 stroom aansluiting, ik ga begin mei naar the breakers, ben nog nooit in egypte geweest.

heb je een speciale verloopstekker nodig voor de nederlands 22 stekkers? of zit in het hotel een 'gewoon' nederlands/europeesch stopkontakt?
[Pepper]

Antwoord #31 Maart 17, 2013, 14:54:16
edit2Rapporteer  
even een vraag over 220 stroom aansluiting, ik ga begin mei naar the breakers, ben nog nooit in egypte geweest.

heb je een speciale verloopstekker nodig voor de nederlands 22 stekkers? of zit in het hotel een 'gewoon' nederlands/europeesch stopkontakt?

http://bit.ly/WwCLNg
Haring High Richardt

Antwoord #32 Maart 17, 2013, 16:38:09
edit2Rapporteer  

El Gouna niet nodig gehad, misschien een mailtje na het hotel !!!
Langbeest

Antwoord #33 Maart 17, 2013, 17:34:23
edit2Rapporteer  

http://bit.ly/WwCLNg

Johan, ga lekker ergens anders spelen.........
MikeH

Antwoord #34 Maart 21, 2013, 17:40:39
edit2Rapporteer  
@Manrot: gewoon 220 en nl/eu
Zeeland135

Antwoord #35 Maart 24, 2013, 13:46:54
edit2Rapporteer  
Hoe heb je dat geheel dan geboekt? Gewoon bij een touroperator of heb je zelf vlucht hotel transfer geregeld?

En ik begrijp dat de beste tijd om te gaan gewoon in de zomer is?? Klopt dat?
MikeH

Antwoord #36 Maart 24, 2013, 15:41:24
edit2Rapporteer  
Alles los, zoek op de bekende websites naar de goedkoopste tickets. Boek het hotel bij b**g dot com of direct bij het hotel (sprak deze week iemand die betaalde het zelfde). Transfer regel je met een mail aan het hotel. Kost je 15 euro met een minimum van 30 euro (als je alleen bent) per enkele rit. Taxi zal goedkoper zijn maar dit is wel zo makkelijk.

Het seizoen is van april - september zoals mij werd verteld en dan met juni de beste maand (temperatuur en wind).
josdegroot

Geen avatar

Antwoord #37 April 03, 2013, 21:29:29
edit2Rapporteer  
Zojuist met m'n vriendin nog een weekje van 20 - 27 april geboekt bij The Breakers Smiley. Toch nog te koud in europa dus weekje kiten in Soma Bay Smiley.

Zijn er nog meer mensen in deze periode?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.