Meer lowend 6 m naish park

riesie

Juni 14, 2013, 22:33:39
edit2Rapporteer  
Hi,
Ik vaarde gisteren met mijn 6 m naish park 2011 op wijk aan zee. Eerst met bandit v 8 en ik was dik overpowered. Daarna de 6 m gepakt. Tot mijn verbazing zat hier nauwelijks power in. Ik heb de achterlijnen iets ingekort en toen werd het wat beter. Maar in de hardste vlagen van gisteren vond ik dat de kite wel lekkere druk begon te krijgen. Als de wind wat dipte dan kwam ik amper weg, niet fijn als je bijna een bak over je heen krijgt.

Ik heb de voorlijnen op max grunt staan en achter op max bar druk. Mijn vraag, is het normaal dat ik met een 6 meter pas een beetje wegkom met 35 knopen, 75 kg. Iemand advies en of ervaringen met deze kite?

Thanks.
Morres

Antwoord #1 Juni 14, 2013, 23:47:59
edit2Rapporteer  
miss. ff bar afstellen? knoopje hoger als ie dat heeft voor de stuurlijnen
Eagle-Jan

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #2 Juni 15, 2013, 08:55:14
edit2Rapporteer  
hangt er vanaf.... heb je een waveboardje of een TT gevaren. met een TT zou dat wel eens kunnen kloppen, maar dan hou je de kite wel tot 60 kts... alhoewel met de 7m kwam ik destijds met 18kts al weg
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.