Shinn Monk of Jaime Pro

daantjes

Geen avatar

Berichten: 306
Augustus 12, 2013, 15:21:35
edit2Rapporteer  
Ik ben aan het kijken voor een nieuw boardje. Ik zit te twijfelen tussen de Shinn Monk 40 breed en Jaime Pro 40 breed
Vaar meestal op Zandmotor of IJmuiden. Weeg 70 kg
Mijn niveau is intermediate. Dus basic trics…

Zoek een allround board met goede pop, wendbaar, lekker snijden maar wel een beetje vergevingsgezind voor mn knieen…

Uitproberen bij een winkel vind ik lastig omdat ik toch van plan ben t board 2e hands te kopen. Iemand nog een board liggen dat ik kan proberen?

Tips zijn welkom!
Paulski

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #1 Augustus 12, 2013, 15:37:22
edit2Rapporteer  
Ik heb zelf de Shinn Monk 130/40 (eerste versie) en ben net zoals jou rond de 70 kg en intermediate. De North Jaime heb ik geen ervaring mee, maar over de Shinn Monk ben ik zeer te spreken. Eigenlijk zijn alle eisen die je stelt naar mijn mening terug te vinden in dit board. Door de grote vinnen is die niet zo speels als andere boards, maar ideaal voor carven en pop. Je mag hem best een keer proberen op de zandmotor.

Je kan ook is kijken naar de f-one trax, wat meer aan de prijs maar misschien tweedehands goed aan te komen.

guido

Berichten: 38
Antwoord #2 Augustus 13, 2013, 09:40:53
edit2Rapporteer  
Ik heb zowel op de jaime pro als de supershinn gevaren, beiden zijn heerlijke boards. Ik vind de Jaime iets makkelijker carven, alleen de supershinn is weer wat speelser. Door zijn kleine vinnen en flexibele tips voelt hij lekker makkelijk aan, maar als je hem aantrapt heb je geen moment het gevoel dat hij onder je vandaan gaat, ook niet als je dik overpowered bent. Ik heb zelf de supershinn gekocht, als je zelf wat kleiner bent is een supershinn niet al te ideaal door de wide stance, de pads daarintegen vond ik zelf veel lekkerder dan die van de jaime pro. Ik vaar zelf regelmatig op de brouwersdam, dus als je hem een keer wilt varen hoor ik het wel.
daantjes

Geen avatar

Berichten: 306
Antwoord #3 Augustus 17, 2013, 22:57:44
edit2Rapporteer  
bedankt voor de antwoorden! zou fijn zijn als ik een keer mocht testen.Paulski, ben je morgenochtend op de ZM??
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.