Tnx mensen!
Ik merk ook aan mezelf dat ik nu wat beter ga opletten. Pas geleden op de dam al vol op het strand geklapt doordat ik in het erg ondiepe water niet aan het opletten was. Ook een tijdje terug met bijna vol aflandige wind het water op gegaan... Ik moet wat minder nonchalant worden want ook deze strekdam had ik eenvoudig kunnen ontwijken door de keren...
Sterkte Marc met je herstel. Gelukkig genezen schaafwonden en sneetjes snel. Ben ikzelf 5 weken geleden met een val van mijn elektrische skateboard op een grevelafdaling met 40km bij Ouddorp achter gekomen. Had een lekkere dag gekite en nog even in de avond wat cruishen. Ergste was nog de hiel.
Maar met schaafwonden en pijnlijke enkel is toch nog rustig te kiten. Dus train ze.
Dat is inderdaad ook niet niets! Heb je nog veel last van je hiel?
Zo, lees het nu pas!!!!
Ik ken de spot, en heb er gelukkig nooit gevaren met pal aanlandig.
Maar het zijn verraderlijke dammetjes die relatief dicht bij elkaar liggen. Ben er met een downwinder ook een aantal keren bijna opgeklapt...
Jaren geleden eenzelfde ervaring gehad toen ze hier voor de kust van kijkduin nog niet aan het opspuiten begonnen waren (nu liggen de meeste strekdammen onder het zand).
Hoe is het nu met je spier? Die snijwonden helen wel.
En had je een full-suit aan?
@ Alexander: jij ook al in de kreukels?
De snijwonden zijn vervelend maar dat gaat erg snel over, mijn bovenbeenspier is wel behoorlijk geraakt. Het is ook iets opgezet en een trap aflopen gaat erg moeilijk bijvoorbeeld.
Ik had inderdaad een full-suit aan, dat heeft veel uitgemaakt kan ik je vertellen!