Foto`s 29-9-2013

Danique

Geen avatar

September 30, 2013, 13:30:21
edit2Rapporteer  
Hallo!
Ik ben Danique en heb gister foto`s gemaakt bij de Afsluitdijk. Er is mij gevraagd om ze ook hier te plaatsen. Ik heb net een eigen site aangemaakt en daar heb ik ze op gezet. www.daniquesipkema.webklik.nl. Het zijn er nogal wat dus vandaar dat ik het even op deze manier doe.
Ik ben net begonnen met fotograferen en gister voor het eerst van kitesurfers. Ik hoop dus dat er iets tussen zit voor jullie.
Mijn naam staat wel op de foto`s maar jullie kunnen ze ook zonder krijgen!

Groetjes!
tgroot

Antwoord #1 September 30, 2013, 14:38:46
edit2Rapporteer  
Hallo Danique,

altijd leuk om een sessie even terug te beleven. Willem zal dit helemaal hebben, aangezien hij op 60 van de 80 fotos staat  Grin

Ik had nog geen foto's van een kiteloop (specifieke handeling) leuk om terug te zien.

Bedankt dat je de moeite wilde nemen om het hier te posten

Tot de volgende keer  Wink

WilliamSean

Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #2 September 30, 2013, 15:10:46
edit2Rapporteer  
Inderdaad Danique, super bedankt Smiley Had wel iets meer variatie qua personen verwacht, maar dit is ook helemaal niet erg Smiley
Danique

Geen avatar

Antwoord #3 September 30, 2013, 16:26:22
edit2Rapporteer  
Haha dat klopt inderdaad Tongue omdat ik er pas laat was en de rest waren voor mij te ver weg dus die kreeg ik er niet mooi op! In die tijd dat ik er was geweest waren deze personen voor aan bezig dus vandaar alleen hun en niet veel anderen. Ik weet niet of jullie hier vaker komen maar anders kom ik nog wel een keer foto`s maken en ga ik er dan eerder heen zodat ik van meerdere personen foto`s kan maken en dan ben ik alweer wat verder met fotograferen.
Ben blij dat jullie alsnog blij zijn met de foto`s!
joosie

Antwoord #4 September 30, 2013, 17:21:25
edit2Rapporteer  
Gaaat net zeker bij foto 46 Joepie
tgroot

Antwoord #5 September 30, 2013, 20:41:46
edit2Rapporteer  
klopt,ik vond al dat ie wat veel risico nam, zat nog een meter of 2/3 tussen . . . .
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.