|
mbetz
![](/forum/avs/avatar_4269.png)
|
Sardinie is inderdaad drukker. Dit komt omdat er minder mensen naar Egypte gaan, en omgeboekt hebben naar Sardinie. Wat heet druk, als er wind staat varen de meesten toch op Porto Pollo, Valledoria, Marina of San Teodoro blijen meestal rustig....
Begrijp dat alles in Palau en Porto Pollo nog open is omdat er meer mensen zijn, dus dat is weer een voordeel..
Ik was het laatst met Pinsteren op Sardinie, in Augustus waren wij in Cabarete...
Hang loose.
PS: Vrijdag sneeuwt het op 800m in de Alpen, er wordt 30-40 cm sneeuw verwacht, dus wellicht ook weer tijd om de skis te pakken....
|
|
|
|
mbetz
|
Vrijdag chaos in Bayern: 30 cm sneeuw ten zuiden van München, scholen dicht etc... Ook gisteren de temperaturen nog rond de 4-5 graden, dus iets te koud om te kiten.....
De winter is in aantocht. Dus een tripje Sardinie komt goed uit..........
|
|
|
Tony-G
![](/forum/avs/avatar_5264.png)
|
Hoi , Hoe en bij wie heb je die reis naar Sardinië geboekt, waar zit je , hotel of ..?
|
|
|
|
Tony-G
|
Waar woon je Eagle Jan ?
|
|
|
Eagle-Jan
![](/forum/avs/avatar_9713.png)
Logs: 0 | 2 uur
|
Waar woon je Eagle Jan ?
Rotterdam, maar heb n huis op Sardinië... Ben er opgegroeid. Hoezo?
|
|
|
Tony-G
|
Dat was niks bijzonders hoor. Ik wilde alleen weten hoe ik het beste een reis kan plannen naar Sardinië en waar ik mooie (kite) plekken kan vinden.
|
|
|
Eagle-Jan
|
In het naseizoen kan je inpricipe overal kiten... T is maar net afhankelijk van wat je kan en hoe zelfverzekerd en zelf redszaam je bent ![Wink](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/wink.gif) grote golven of vlakwater.. Elke strand is vanaf begin october bevaarbaar mits er geen badgasten liggen.
|
|
|
mbetz
|
Tony naar Sardinie kom je bet beste met vliegtuig naar Olbia, vandaar een huur auto. Een auto heb je echt nodig om bij verschillende wind richtingen en sterktes de juiste stranden te bereiken. Je moet niet ver rijden maar een auto is nodig.
De mooie kite stekken bevinden zich in het noorden, Valledoria in het noord westen, Marine delle Rose, nog verder naar het noord westen, Porto Pollo in het noorden en La Cinta bij San Teodoro in het oosten, net ten zuiden van Olbia. JE hebt de keuze uit vlak water, kabbel (Porto Pollo is net het IJselmeer, korte stijle golven), branding in Marine, en Valledoria en golfjes bij San Teodoro. Buiten het hoogseizoen zijn de stranden redelijk leeg, en is de kans op wind goed, bijv met Pinksteren hadden wij dit jaar 10 dagen wind, iedere dag minstens 20knopen, een paar dagen was het in Porto Pollo met 45knopen Mistr
|
|
|
Eagle-Jan
|
Of met Ryan air v.a. Eindhoven naar Alghero (vaak het goedkoopst en snelst) in hoogseizoen ook mogelijk van Amsterdam naar olbia met Transavia (mei t/m begin october)
|
|
|
Tony-G
|
Bedankt jongens. Ik ben een beetje te laat met boeken. Ik ga volgend"jaar misschien.
|
|
|