Maasvlakte 2 - bijkomende parking nodig voor veiligheid kiters & windsurfers

EddyC

Geen avatar

Logs: 0 | 4 uur
Oktober 28, 2013, 17:07:02
edit2Rapporteer  
Gezien het feit dat de laatste parking te dicht bij de beton blokken is en de stroming steeds richting van deze betonblokken staat, zou het veiliger zijn om een bijkomene parking te verkrijgen tussen de laatste en voorlaatste parking.
Er zijn al heel wat kitesurfers en windsurfers in die blokken beland en dat kan de bedoeling niet zijn.

Dus hoe kunnen we een bijkomende parking verkrijgen zowat halverwege de bestaande parkings ?
ica84

Geen avatar

Antwoord #1 Oktober 28, 2013, 17:17:32
edit2Rapporteer  
laten we eerst maar is afwachten of mv2 volgend jaar nog open is door al die illegale vogelspotters in het natuurgebied loser
EddyC

Geen avatar

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #2 Oktober 28, 2013, 17:22:47
edit2Rapporteer  
De Slufter is in gevaar - niet MV2
Karel79

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #3 Oktober 28, 2013, 20:22:32
edit2Rapporteer  
er zit daar een logo in de hoek waarvoor je je mond schijnt te moeten spoelen Wink
nick1212

Logs: 0 | 74 uur
Antwoord #4 Oktober 28, 2013, 20:58:46
edit2Rapporteer  
Mijn kite is er inderdaad ook al in de blokken gegaan met dikke bakken, en ik er net naast. Nu ga ik er gewoon niet meer varen met een windrichting richting de blokken. Een parking bij krijgen gaat hem niet worden vreess ik, zeker met al die mensen in het natuurgebied elke keer opnieuw.
Zondagmorgen weer, ik en nog iemand op het water met zw, en dan nog tussen slufter en playa gaan kiten waar het eigelijk pal aflandig is als er iets gebeurd.
drifter

Antwoord #5 Oktober 28, 2013, 21:40:03
edit2Rapporteer  
Ik zou in zijn geheel wegblijven op dat stuk voorbij de voorlaatste parkeerplaats. Staat echt een verraderlijke en harde stroming. Vaart niet prettig. Daarbij is dat stuk een bol ( niet hol) strand en dus veel sneller aflandig als je tever downwind gaat.

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.