naam adres op kite, Waar?

walker

September 08, 2004, 16:00:57
edit2Rapporteer  
Is er een voorkeurs plek voor het naam, tellefoon enz. op de kite?
Zodat men niet heel de kite hoeft af te zoeken?
~Sjors RE-CO2

Antwoord #1 September 08, 2004, 16:25:23
edit2Rapporteer  
ja waar je het het beste kan zien dus!!!!
Yannick

Antwoord #2 September 08, 2004, 17:25:29
edit2Rapporteer  
je kunt het heel groot met watervaste stift over je hele kite schrijven

YANNICK JANSSEN . . . .

of op de tip in het zicht. ..   Wink
Otto

Antwoord #3 September 08, 2004, 20:07:39
edit2Rapporteer  
In mijn kite (airush lift) zit een speciaal vakje waar je een kaartje in kan doen met naam, adres, telefoon etc.
walker

Antwoord #4 September 09, 2004, 09:38:21
edit2Rapporteer  
Hmmm, normaal voor en door iedereen een zeer serieus genomen onderwerp. Ben blij met jullie geweldig behulpzame oplossingen....

Ga vanmiddag 120 stiften halen en dan teken ik mijn kite wel vol met mijn tel. nummer, ook makelijk voor eventuele beach babes.....

p.s. en niet gaan huilen na je telefoonrekening, want ja in hele kleine letters staat er € 1,50 per minuut.
Ian

Antwoord #5 September 09, 2004, 10:18:58
edit2Rapporteer  
Ik heb zelf op mijn board een stuk tape geplakt (duck tape) en daarop met viltstift m'n naam +tel+email geschreven. Blijft tot nu toe goed zitten en kun je eraf halen zonder blijvende verminking.

Zoiets zou je ook met je kite kunnen doen. Die zeilmaker hebben hele relaxte tape soorten die je hiervoor kunt gebruiken. Zelfplakkend zeildoek, mylartape oid?
Alex.....
Gast
Antwoord #6 September 09, 2004, 10:21:37
edit2Rapporteer  
JuniorJack heeft wel een nette oplossing,
heb je dat geleerd van Senior Jack ?  ;D

maar idd, zo blijven je spullen ook onbeschadigd........
~Dirk~

Antwoord #7 September 09, 2004, 10:32:16
edit2Rapporteer  
Wat ook een oplossing is , is een kaartje met je gegevens lamineren en dan met een touwtje aan je kite bevestigen
walker

Antwoord #8 September 09, 2004, 11:52:40
edit2Rapporteer  
Allemaal bedankt voor de goeie tips, maar het ging mij meer om op welke plek je de gegevens zet, ik schrijf gewoon met stift op mijn kite.
Ik begrijp dat sommige dat niet willen ivm door verkopen, maar dat is niet van toepassing bij mij.

Ik zet het wel gewoon op beide uiteinde, uiteindes, uiteinden???????

p.s. ik denk dat zo'n gelamineerd kaartje door tegen je kite te klapperen alleen maar schade opleverd.
~Dirk~

Antwoord #9 September 09, 2004, 12:13:18
edit2Rapporteer  
Daar had ik nog niet aan gedacht , dus is geen goed plan nee. Vraag me alleen af of die stoffen in die stift niets met het doek van je kite doet
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.