Rhodos , Paronisi

jasper jorissen

Geen avatar

Februari 24, 2014, 22:51:27
edit2Rapporteer  
Goeiemorgen, goeiemiddag, goeienavond ,

Ik zou deze zomer in de maand juli een aantal weken nr Rhodos paronisi willen.
Nu vorig jaar ben ik 2 weken naar tarifa geweest in juni/juli waarvan ik 12 dagen +40knots heb gehad en zot vlagerig. Niet bepaald aangenaam dus.

Het enige dat mij eig interesseerd zijn jullie ervaringen met de condities op de verschillende spots op Rhodos. En vooral ook de windzekerheid. Ik wil minstens 80%vd dagen kunnen kiten.
Ik heb van horen zeggen en lezen dat paronisi qua kiten de beste plek is om te kiten. Golven en plat water en altijd paar knopen meer als op andere spots op rhodos.
Mss kunnen jullie dit nog eens bevestigen of andere ervaringen Smiley..

Alvast supper bedankt !!!

kobrin

Logs: 0 | 240 uur
Antwoord #1 Februari 24, 2014, 23:44:19
edit2Rapporteer  

Ik ben in september 2010 op Rhodos geweest.

Alle dagen 20 a 25 knopen te Kremasti en bij Prassonisi was het rond de 30 knopen.

Prassonisi is idd de beste spot, maar het kan er wel druk zijn.

Have fun!
Parkie

Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #2 Februari 25, 2014, 10:32:09
edit2Rapporteer  
Vind persoonlijk Prasonisi ook één van de mooiste spots van Europa.
Erg wind zeker, en de keuze uit spiegeltje vlak water aan de ene, en mooie golfjes aan de andere kant.
Ben er nu al een aantal keer geweest, en geslapen in Prasonisi zelf, dit is ideaal, want je rolt je bed
uit, en loopt een 100 meter, en staat aan het water.

MAAR !!! zorg dat je in de maanden juni/juli/augustus daar weg blijft, je kunt het dan vergelijken qua
drukte met een hele goede dag op Slufter of Autostrand. HEEL DRUK !!
Daarbij is het in deze maanden een hele populaire bestemming voor onze "Oostblok vrienden" die je
het leven zuur maken op het water, en s'nachts houden ze het hele dorp wakker.......

Robin73

Logs: 0 | 176 uur
Antwoord #3 Februari 25, 2014, 17:08:29
edit2Rapporteer  
Is er ook weleens iemand in het plaatsje Kiotari op Rhodos geweest. Ik ga daar begin juni voor 11 dagen heen.
TBK

Antwoord #4 Februari 25, 2014, 18:52:06
edit2Rapporteer  
Vorig jaar in Trianta geweest , elke dag de mogelijkheid gehad om te kunnen varen bij Kremasti.
Ik was er in juni en totaal niet druk.
Mannetje of 20 max op het water..
Hard2Handle

Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #5 April 05, 2014, 11:07:23
edit2Rapporteer  
@Jasper als je de zoekfunctie van Kitekigh gebruikt vind je hier heel veel over terug, zoek bijvoorbeeld op Rhodos.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.