Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Volgens mij zijn @loha en ik de enige die twijfelen aan het verhaal. Het klopt gewoon niet. Graag nader onderzoek, want dit had zeer slecht kunnen aflopen! Heb vorig jaar nog foto's gepost van iemand die met 2001 materiaal stond te lessen op de zandmotor. Maar van een kiteleraar gekocht....
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik vermoed Eddy C.... Iets met "echte hanglos, springt hoog canon" "beginners vriendelijk" oid Geintje natuurlijk!
|
|
|
geloof68
|
Instructeur of niet, hier heeft tie een podium om zijn verhaal te doen. Ik heb nu al het woord amusant in mijn hoofd .
|
|
|
Lude
|
Is toch functioneel? Valt me mee dat de naam wimt nog niet genoemd is in dit topic!
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Graag de naam van de instructeur ajb. Beetje off topic, maar dan ben ik het kwijt: Vandaag ook weer een instructeur (witblauw Ion mutsje) in actie gezien op de Bdam met een 7m (groene?) Evo, terwijl wij met 8 meters aan het varen waren. Cursist was minimaal 25 kilo lichter dan ik, dan ga je niet veel leren met de wind van vanavond. Volgens mij heb ik die ook gezien, ongeveer halverwege op de Dam? Welke kite voer jij?
|
|
|
geloof68
|
Heeft op meerdere plekken in het water gestaan. Ik voer met B7 9m en later C4 (blauwgroen) 8m. En met welke kite voer jij?
@Lude, wel aan gedacht hoor:).
|
|
|
|
Morres
|
lol EJ voor de rest,ik kan de grapjes echt wel hebben zoals jullie weten.maarom het serieus toe te lichten; JULlIR weten dat het oude meuk is. maar er zijn genoeg simpelen die zon topic en plaatje kinnen zien en denken 'die gaastra bar is niet veilig' terwijl we,zoals ik albvermelddr, heel hard hebben gewerkt aan onze bar en een -vind ik,niet alleen ik- erg goede,veiloge en simpele bar hebben ontwikkeld. en met we bedoel ik niet mijzelf,haha. trusten.xxx ps:ik ga over jullie allemaal dromen pps: ik zwaai van boven naar jullie ppps: typos,suck it bitch! 4inch galaxy s1 ftw!
|
|
|
skydivesanta
Geen avatar
|
Dit ligt toch voor 85% aan de koper.
Laat ik even gaan paardrijden en op voorhand al een paard kopen op marktplaats van 150€. Achteraf gebleken is dit een pony die al 50jaar oud is en waar je niet kan op paardrijden. Het blijkt zelfs een ezel te zijn.
Ik snap gewoon niet dat mensen zich op voorhand niet beter informeren en VOOR dat ze materiaal kopen effectief de sport leren kennen.
Rotte appels heb je in elke sport in elke branche in elk systeem... Als ze nog geld ergens kunnen uitslaan zullen ze dit doen. Iko, diploma's, certificaten,... zegt uiteindelijk niets over je karakter als mens en waar je toe in staat bent.
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Hoezo spreek je mij aan EJ? Ik probeerde op de vorige pagina al de thread te killen.
|
|
|
dunkel
Geen avatar
|
ja het recherche werk valt een beetje stil in dit topic, van slachtoffer, getuige en dader geen enkele reactie. cold case.
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Heeft op meerdere plekken in het water gestaan. Ik voer met B7 9m en later C4 (blauwgroen) 8m. En met welke kite voer jij?
@Lude, wel aan gedacht hoor:).
Ik was met die rode 7m Switch aan t knallen
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Bij deze vraag ik alleen de topicstarter en evt. getuigen te reageren, anders slot erop!
|
|
|
feddomw
Gast
|
TEST.
|
|
|
KiteFEEL
|
Hoi Kitehighers,
Om te beginnen. Wat een perfecte berichten. We zien allemaal in dat dit soort dingen onacceptabel zijn en ongelofelijk idioot. Ik heb de cursist gevraagd om zijn naam en werklocatie te achterhalen. Helaas neemt de desbetreffende leraar zijn telefoon niet meer op. Deze ziet de bui vast al hangen. Meer kunnen we momenteel dus nog niet doen helaas.
Laat het duidelijk zijn dat we elkaar en vooral beginners blijven checken en helpen. Stap er ook AUB gewoon op af als je iets ziet waar je aan twijfelt. Zeg er op z´n minst wat van!
Mocht er nog nieuws zijn, dan zal ik het hier plaatsen.
Fijn kitesurfweekend iedereen en keep it safe!
|
|
|
|
Morres
|
@skysanta en EJ, mensen zoeken altijd wel een manier om iemand of iets anders de schuld te geven, vooral mensen met klein budget of tijd te veel. Er zijn gewoon hele domme mensen op de wereld en dat is niet erg, maar niemand zit er op te wachten om daar dan gezeik door te krijgen weetje. Voor hetzelfde geld is de kaknoob in kwestie helemaal geen leraar en doet hij alsof, of lult de cursist uit zn nek om de schuld bij een ander neer te leggen van zn aanschaf. Exact de reden waarom ik zo reageren, tegen mensen die mogelijkerwijs zo er in om prutsen En ja, gelukkig sterven we allemaal :+
|
|
|