tube en LE

mati
Gast
September 15, 2004, 15:25:35
edit2Rapporteer  
mijn tube is een aantal in mijn LE geschoten inclusief ventiel! nu heb ik de tube eruitgetroken met touwtjes aan de uiteinden;). Hoe krijg ik hem er weer makkelijk en goed in? en waar moet ik allemaal talkpoeder in doen? ook in de tube zelf? Undecided Undecided Undecided
Bjorn (Slufter)

Antwoord #1 September 15, 2004, 15:35:45
edit2Rapporteer  
Ja had beter aan beide uiteinde van de tube een touwtje moeten knoppen. Dan kan je de ene kant gebruiken om de tube uit de LE te halen en de andere kant weer gebruiken om de LE weer terug te plaatsen. Terug plaatsen van de tube is beter te doen met twee personen, kan de ene de tube naar binnen trekken en de andere de tube in goede baan leiden.
En ja talkpoeder kan je gebruiken om op de tube te smeren, zorgt ervoor dat je tube niet draait in je LE. Ja, de tube kan wel draaien maar blijft niet gedraaid in de LE zitten glijd als het ware weer goed. Dit draaien komt voor wanneer je de kite gaat oprollen.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.