Strand Horst??

Joost--

Geen avatar

Berichten: 1016
September 12, 2004, 10:23:56
edit2Rapporteer  
helaas waait het op oostvoorne iets te hard voor mij, dus wou ik eigenlijk naar Strand Horst gaan. Is het daar met deze wind vlagerig of niet?  en kan je daar een beetje teruglopen als je hoogte verliest, want kan nog niet perfect hoogtehouden Sad

alvast bedankt
Steph

Berichten: 467
Antwoord #1 September 12, 2004, 10:53:10
edit2Rapporteer  
Ik woon in Utrecht en ben geen fan van Strand Horst. Ik ga meestal naar Autoplaya.
Ik heb in diezelfde situatie gezeten, en ben toen wel gegaan. Het was extreem vlagerig. Hoogte lopen kon ik wel, maar als je moet terug lopen is het daar wel lastig met harde vlagen.
Het water is maar een meter diep, dus je kunt in het meer gewoon terug lopen. Maar als je af en toe gelift wordt dan ben je geen meter verder.
Via de kant lopen is listig met de bomen en grasvelden.
kentyman

Berichten: 2093
Antwoord #2 September 12, 2004, 11:15:56
edit2Rapporteer  
volgens mij kun je vandaag beter naar de andere kant v/h Veluwemeer, Horst is niet geschikt voor zuid/zuid-west, Zeewolde is denk ik beter..
Naish........what else???

Berichten: 3039
Antwoord #3 September 12, 2004, 17:03:18
edit2Rapporteer  
Zeewolde is off-shore bij west en zuidwest. Het was vandaag erg druk op Horst, meer kiters op het strand dan op het water. De wind was mega vlaggerig en dus gewoon wederom k*t. Was wel gezellie om de boys daar weer eens te ontmoeten. Was wel onder de indruk van de kiteloops van Jeroen, klasse hoor!
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #4 September 12, 2004, 17:32:18
edit2Rapporteer  
Zeewolde is off-shore bij west en zuidwest. Het was vandaag erg druk op Horst, meer kiters op het strand dan op het water. De wind was mega vlaggerig en dus gewoon wederom k*t. Was wel gezellie om de boys daar weer eens te ontmoeten. Was wel onder de indruk van de kiteloops van Jeroen, klasse hoor!

Was maar naar A-playa gekomen, was echt perfect voor je 8je.
Heb het 8je eindelijk door en de lat is weer een heel eind hoger gelegd. ;D
xray

Berichten: 3688
Antwoord #5 September 12, 2004, 18:49:06
edit2Rapporteer  
Tja, met m'n  8je vlak bij Horst gevaren.....ook daar was de wind redelijk hard, vlagerig maar toch. Foto's volgen later!
Joost--

Geen avatar

Berichten: 1016
Antwoord #6 September 12, 2004, 23:44:16
edit2Rapporteer  
was er dus vandaag, het zou volgens meerdere bronnen 18 knoopjes waaien, maar ik stond daar dus. was samen met me pa. hij wou per see het water op, heb hem kunnen tegen houden.  want de 13 was toch niet helemaal geschikt ;D
dus 2 uur gezandstraald op het strand en toen maar naar huis gegaan ??? :'(

maar t was wel druk, vooral op het strand het lag vol met kites. en stukkie verder krioelde het van de windsurfers
Smeagol

Berichten: 1277
Antwoord #7 September 13, 2004, 16:43:02
edit2Rapporteer  
Heeft die gast van wie de kite de A28 (zonder te kijken overigens   ;D ) zijn kite nog terug gevonden/gekregen zonder al te veel beschadigingen?? Was trouwens een vet dagje...heb zelf maar niks gedaan...vond 12 meter toch echt iets te veel van het goede bij die omstandigheden...Wel erg coole moves gezien van FLY+...double kiteloops en raileys  Shocked ...vet relaxed man... ;D ;D
Sebastiaan

Berichten: 133
Antwoord #8 September 13, 2004, 17:10:38
edit2Rapporteer  
wtf, een kite de snelweg over gevlogen!?  Shocked
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.