Beste Locaties in oktober

wallie85

Geen avatar

Juli 20, 2014, 12:16:09
edit2Rapporteer  
In oktober wil ik een maand gaan reizen en een combi doen tussen reizen en kiten. Heb al een post over Colombia geplaatst, alleen hoorde ik dat het daar niet top is in die tijd van het jaar.

Zit nu ook te kijken naar Zuid Africa en midden Amerika. Daarnaast weet ik dat Brazilië top is, alleen is het daar behoorlijk duur om een maand te reizen.

Mensen ervaring met beste plekken in oktober, waar je zowel goed kunt kiten als betaalbaar reizen / backpacken en het liefst buiten Europa?
Michele

Geen avatar

Antwoord #1 Augustus 25, 2014, 14:05:53
edit2Rapporteer  
hey,

ben vorige jaar half sept tot half nov in Peru gaan kiten.  Super tof land , en zeer geschikt om kiten en rondreizen te combineren.
met de bus en een paar woorden spaans kom je overal.  en ook niet echt duur.  in ieder geval goedkoper dan Brazilie

Noord Peru : Golven en warm water, shorty of boardshorts

heel de maand oktober in Mancora (tegen de grens met Equador) gezeten.  super locatie. levendig dorpje, veel feestjes, goedkoop overnachten en lekker eten.  als je ook golfsurft, kan je s'morgens golfsurfen en tegen de middag kiten.

verder nog : Lobitos & Pacasmayo ..  voor ervaren waveriders.  offshore wind en grote golven. in combinatie met rotsen. :-)

Zuid Peru : koud water , 3/2 was te weinig. kou geleden. neem 4/3 mee.

3 uur ten zuiden van Lima ligt Paracas,  een suuuuuper mooie baai met vlak water, vlak naast een natuurreservaat. geen hond op't water (alleen zeehonden) , door de week 5-10 kiters, in het weekend mss 30. freestyle heaven. 
verder wel niets te zien daar. 

groetjes,
Michèle
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.