Stukje over autostrand op GeenStijl.nl

KiteKoe®t

September 17, 2004, 10:47:02
edit2Rapporteer  
Check: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/002622.html
Steph

Antwoord #1 September 17, 2004, 11:18:49
edit2Rapporteer  
Grappig de verwijzing naar de Porsche Cayenne..

Haha ik heb zo gelachen om zo'n Porsche Cayenne laatst.
Kentyman, Garmt en ik hadden net iemand uitgegraven, komt dat monster aan...
Zit de hele familie te kijken of het zand niet te diep is.. of ze niet blijven steken.. of de auto niet vies wordt..
wat blijkt, die gozer kan het 4x4 knopje niet vinden!

Uiteindelijke wel geactiveerd tuft 'ie heeeeel langzaam door het zand.
Zulke mensen verdienen geen auto die gemaakt is uit gerecyclede tanks!
websurfman
Gast
Antwoord #2 September 17, 2004, 11:30:59
edit2Rapporteer  
Hoeveel is de boete als je alsnog op het strand parkeert? Kan me niet voorstellen dat ze iedere dag komen controleren en net zoals snelheidsboete's zie ik het dan meer als een gecalculeerd risico om al dan niet gepakt te worden. Ik vaar gewoon minder lekker als ik mijn auto niet in het zicht heb met dure spullen erin. Op het strand heb ik nog nooit gezien dat er raampies zijn ingetikt, op zo'n parkeerplaats ben ik daar niet zo cker van.

Verder nog een kleine tip voor boete's: schrijf het geld over van een boete naar het CJIB maar ZONDER een betalingskenmerk ( gebruik dus niet de originele acceptgiro ). Je krijgt enkele weken later je geld teruggestort. Vervolgens krijg je een herinnering, maak bezwaar en stuur een kopietje van je rekeningafschrift, et voila, you're homefree  ;D Het schijnt dat bij het CJIB het incasseren en terugstorten door verschillende afdelingen te gebeuren, die blijkbaar heerlijk langs elkaar heenwerken!
rocket man

Antwoord #3 September 17, 2004, 15:14:03
edit2Rapporteer  
hey websurfman,

denk er ook over na om, gecalculeerd risiko te nemen. Trouwens
ben ik benieuwd of ze het echt zullen controlleren. En dat met het
CJB prima idee zal ik de volgende keer proberen.
dimitri
Gast
Antwoord #4 September 17, 2004, 17:01:33
edit2Rapporteer  
ik denk niet dat het een verstandig idee is om toch met de vierwieler het strand te betreden na 1 okt als iedereeen dat zou gaan doen wordt het in de verdere toekomst mischien wel verboden om een kite de lucht in te laten

wij en nog een heleboel andere mensen zijn de dupe van dit besluit en er valt niks meer aan te doen maar laten we het dan niet erger maken dan dat het al is

en wat betreft ingetikt raampje en spullen weg dat kunnen we weer voorkomen door niet te veel mee te nemen naar onze kitespot en zorgen voor een mooie hoedeplank die alles uit het zicht neemt van de mensen die het niet kunnen laten om van andermans spullen af te blijven
Jeks one

Antwoord #5 September 17, 2004, 20:03:09
edit2Rapporteer  
gewoon een andere nummerplaat pikken.. werk bij mij altijd, kan m'n wagen altijd gratis parkeren. (behalve in amsterdam want daar klemmen ze)
Alex.....
Gast
Antwoord #6 September 18, 2004, 08:51:59
edit2Rapporteer  
goed gezegt....... tis idd ook niets anders, jaloerse geitewollensokken mensen die andere niets gunnen.........     F**K OFF........
Antwoord #7 September 18, 2004, 11:41:32
edit2Rapporteer  
en wat betreft ingetikt raampje en spullen weg dat kunnen we weer voorkomen door niet te veel mee te nemen naar onze kitespot en zorgen voor een mooie hoedeplank die alles uit het zicht neemt van de mensen die het niet kunnen laten om van andermans spullen af te blijven
Op de slufter of brouwersdam staat je auto toch ook uit het zicht.
Kun je beter stoppen met kiten Undecided
dimitri
Gast
Antwoord #8 September 18, 2004, 18:12:00
edit2Rapporteer  

Op de slufter of brouwersdam staat je auto toch ook uit het zicht.
Kun je beter stoppen met kiten Undecided

ik bedoel hier dus mee te zeggen als er nog kitegear achterblijfd in de auto zorg er dan voor dat dit uit het zicht is ontnomen voor dieven zo zullen we allemaal merken dat er minder uit de auto's gestolen zal gaan worden
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.