dimitri
Gast
|
volgens mij zijn het zelfbouw kites maar ziet er wel leuk uit
laat ff je mening weten op het forum mocht je er een aanschaffen ben ik wel benieuwd naar
|
|
|
Frits

|
Geen zelfbouw kites hoor. tis denk ik geimporteerd chinees fabrieksmateriaal
|
|
|
Mick
Gast
|
Ik vind ze er persoonlijk nogal slecht afgewerkt uitzien. Ben benieuwd hoe lang ze meegaan. ???
|
|
|
C0G
Gast
|
Ze staan wel op de website van Boom-kites, dus dat suggereert wel dat 't iemand met enig verstand van vliegers is toch?... Ze zijn niet duur, nee... (en die site ook niet ) : 
|
|
|
|
Zo slecht ziet het er nu toch ook weer niet uit!? Ik heb wel eens wat meer gelezen over boom kites.
|
|
|
-_Wouter87_-

|
ik zou ze niet zo snel kope,,, maar als et wat is meld et ff hier op et forum! ik blijf wel ff bij de V4 en de co2 
|
|
|
walker

|
Ik ga er ook eens een bestellen, ben zeer benieuwd, zou een mooie oplossing zijn. Ben ook zeer benieuwd naar mening van andere die er eens mee gevlogen hebben.
|
|
|
KiteDemon

|
Ik zou eerst wat info opduikelen betreft de kwaliteit. Het kan er allemaal wel leuk uitzien en ook aardig vliegen, maar als je kite na 2 maanden in de lucht uit elkaar valt dan heb je er ook niks aan.
|
|
|
JeremY
Gast
|
Twee maanden knallen voor 380 eurie hmmmmmmmmmm... misschien wel vet beter dan een 2de handsie!
|
|
|
(R)Ikke

|
Tsja, ik denk zelf dat het zelfmaakies zijn, maar wel de mooiste die ik tot nu toe heb gezien. Zeker weten gemaakt door iemand die weet hoe een naaimachine werkt en goed kan afkijken. Maarja, voor 1000 eurie heb je 3 kites en waar krijg je dat tegenwoordig.
Ik wil ook wel wete trouwens hoe ze het doe op het water.
Greetz Rik
|
|
|
Japairman

|
Bel em op en ga ze testen zou ik zeggen! Laat hier dan ook gelijk weten wat je ervaringen zijn.  Ze zullen allicht beter zijn dan de eerste wipi's en toch kan je met die wipi's behoorlijk rippen.
|
|
|
olaf
Gast
|
ik heb deze kites vrijwel zeker in China gezien, alleen zonder opdruk en in andere kleur. ook zijn er blijkbaar een aantal kleine aanpassingen gemaakt. op het eerste gezicht ziet het er netjes uit (ook in het echt) maar ik heb er niet mee gevaren. dat is (naast garantie/nieuwe bladders) eigenlijk het moeilijke. als je de 16 m met bar neemt kost het je plm. 600 euro. bij veel kiteshops ben je voor een overjarig model niet eens zo heel veel meer kwijt. dat is voor mij de reden geweest om indertijd geen kite vanuit China mee te nemen, want als dat ding vaart als een krant, is 100 euro nog te veel.......maar je kan het natuurlijk altijd proberen.
|
|
|
Tomislav
Geen avatar
|
Voor een klein beetje meer kan je Best Nemesis kites kopen, een Nemesis set van 10, 14 en 18m2 kost je in totaal rond de EUR 1600-1700, invoerrechten en verzendkosten inbegrepen.
Zelf ben ik tevreden over de kwaliteit, in ieder geval vaar ik ze al 6 maanden en heb geen productie/fabrieksfouten gehad.
|
|
|
walker

|
Tomislav, Dat gaat alleen op als je een volledige set van 3 kites koopt, ander gaat die "vlieger" niet op en dan nog is het verschil 400 euro. Daarbij zit je hier met een nederlands verkopende partij, altijd makelijk ivm garantie enz. Gewoon even geduldig afwachten er zullen binnenkort wel wat test resultaten hier opduiken. 
|
|
|
Backflip sickhead
Gast
|
Ik heb wel eens iemand met die kites gezien. Die jongen had ze uit Polen en wilde ze in nederland gaan verkopen. Ik vond het persoonlijk niks en erg goedkoop. Heb hem ook niet zien varen helaas
misschien is het wel wat maar is een 2e hands merkkite niet beter en net zo duur???
Die jongen heb ik gezien op Muiderberg.
|
|
|