Verloren: Airush Switch, Brouwersdam, 30-4-2015

Gerjon

Geen avatar

Berichten: 1
April 30, 2015, 20:32:01
edit2Rapporteer  
Tijd 13:00uur - 13:30uur
Kleur: Wit
Type: Airush Switch
Kenmerk: los handvat.
Waar: Brouwersdam
Ter hoogte van: Beware Beach (zal benedenwinds terecht zijn gekomen, waarschijnlijk wat noordelijker dan dit punt)



Vanmiddag rond 13:00uur/13:30uur ben ik mijn board kwijtgeraakt op de Brouwerdam ter hoogte van de kiteschool 'Beware Beach'.

Ik was richting mijn board aan het bodydraggen en na een paar slagen kon ik (waarschijnlijk door de golven en de witte kleur van mijn board) hem niet meer vinden. Na nog wat slagen heen en weer ben ik maar richting het strand gegaan. Nog wat rondgelopen op het strand en navraag gedaan bij Beware Beach en Natural High (+ gegevens achtergelaten), maar helaas.

Heeft iemand een witte Airush Switch uit 2009 gevonden? Een kenmerk ik dat het handvat wat wiebelt (los zit).

Gr. Gerjon




[edit] niet schreeuwen in je titel aub: http://www.kitehigh.nl/voorwaarden#titel
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.