In het eigenlijk al verre verleden was ik een enthousiaste windsurfer....Toen is het windsurfvirus uitgedoofd.In 2015 was ik 2 maal op vakantie in de Canarische eilanden.
Ik had niet verwacht dat het surfvirus mij nog terug ging vastbijten,maar het tegengestelde is in Fuerta toch gebeurt..
Rond nieuwjaar worden doelen gesteld,en mijn doel is gaan kiten in 2016.
Ik heb mijn kitesurflessen al geboekt,ik laat er geen gras over groeien.
Om te kiten heb ik een kite nodig in de toekomst,en daardoor lees ik nu allerlei magazines en lees en zoek ik uit wat een goede aankoop voor me zou zijn.
Design vind ik toch ook wel belangrijk.Je moet één zijn met de kite die in de lucht hangt vind ik.
Na allerlei folders doorkeken te hebben valt mijn oog nu op de rood/witte Peter Lynn Fury.
Het is niet mijn intentie om fotoshoot-sprongen gaan te maken.Het zal mij eerder gaan om snel over het water te vliegen
Ik zie dat de Fury gemaakt is in die richting.
Mijn vraag aan kenners op dit forum is alleen.Kan ik met deze kite de beginnersfase doorkomen,ivm water relaunch etc....Bij de aanschaf zou ik toch graag een kite hebben die mij na 6 maanden nog voldoening geeft,en niet direct weer alles opnieuw moet gaan aanschaffen.
Ik ben curieus wat jullie wijze raad is....