Dringend advies gevraagd; kleine scheurtjes in Naish aero.| advies gevraagdHulp

WIM

Geen avatar

Oktober 11, 2004, 18:58:15
edit2Rapporteer  
Ik ontdek zondag na het kiten met mijn aero 1  8 dat er kleine scheurtjes (maximaal 5mm) in het doek aan de achterzijde zitten.
Ik vertrek Zondag naar Cumbuco en wou even weten, zijn die scheurtjes een teken dat mijn kite elke minuut kan doorscheuren en moet ik dringend een 8 meter gaan kopen voor op verlof, of kan ik de kite (redelijk) gerust meenemen.

PS Graag snel reactie, eventueel moet ik nog snel op zoek naar een 8m.

Naish........what else???

Antwoord #1 Oktober 11, 2004, 19:49:17
edit2Rapporteer  
Om hoeveel scheurtjes gaat het en waar zitten ze?
Ik vermoed dat de scheurtjes zitten waar het doek over je leadingedge zit, waar het doek dus over je hoofdtube zit? Dit zijn meestal slijt gaatjes die ontstaan door het schuren van je kite over het strand bij het oppakken/neerleggen van je kite! Heb je veel van deze schuurgaatjes dan is je kite wel aan vervanging toe! Zijn het slechts een paar 3/4 gaatjes dan kun je bij de meeste vliegerwinkels plakkers(doek met plakzijde) kopen, te verkrijgen in veel kleuren. Deze plak je bij voorkeur op beide zijde van het doek en je kite gaat nog lang mee! Na je vakantie gewoon rustig kijken naar een nieuwe 8! Prettige vakantie!
Erik Verhe1j

Antwoord #2 Oktober 11, 2004, 20:51:22
edit2Rapporteer  
lekkkerrrrrrrrr bob!
John K
Gast
Antwoord #3 Oktober 11, 2004, 21:09:16
edit2Rapporteer  
Ha Wim,

Buiten het feit dat je Aero1 toe is aan vervanging ben jij toe aan een betere kite........!
Echt geloof me......neem een Aero2 of een V4 en je bent helemaal het heertje en je zal nog nog sneller vooruitgang boeken.

Greetzzzzz,

John.
~Sjors RE-CO2

Antwoord #4 Oktober 11, 2004, 21:29:54
edit2Rapporteer  
kiterepair.nl  bel hem even denk dat ie dat ter plekke wel effe voor je kan maken.
WIM

Geen avatar

Antwoord #5 Oktober 12, 2004, 19:30:55
edit2Rapporteer  
Het is de achterzijde van de kite, volgens mij van het flapperen op de kant, de rest van het doek is nog goed. Ik ga er voorlopig was spinakker doek opkleven. Mijn nieuwere kites ( Cabrina CO2 2004 en JN Wild thng 2004) zijn op die plaatst trouwens extra versterkt. En ja John, een nieuwe 8 moet er komen, maar dat zal voor volgend jaar zijn.
Alvast bedankt voor de adviezen.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.