vrijdagavond 20:00 wie is waar

dimitri
Gast
Oktober 20, 2004, 20:09:13
edit2Rapporteer  
dan zit ik op de bank een hand in mijn broek en een biertje in de andere te kijken naar
king of the air
[/b]
op veronica ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
slufterhufters.com

Antwoord #1 Oktober 20, 2004, 22:32:27
edit2Rapporteer  
dan zit ik voor mn pc, lekker beppen op het forum van kitehigh...
Tomislav

Geen avatar

Antwoord #2 Oktober 20, 2004, 23:17:44
edit2Rapporteer  
Ik weet 100% zeker dat jullie niet aan het kiten zijn vrijdagavond om 20:00. En ik ben dan onderweg terug van een vette kitesessie met een kleine kite.
Otto

Antwoord #3 Oktober 21, 2004, 12:16:02
edit2Rapporteer  
thuis voor de buis ;D
Radical Ronnie

Logs: 0 | 1555 uur
Antwoord #4 Oktober 21, 2004, 13:24:30
edit2Rapporteer  
Ik kijk dan gewoon naar Veronica:

http://www.sbsonline.nl/modules.php?name=special&site=televisienieuws&sid=2762

(Bok)biertje + Zakkie paprikachips... kan niet stuk...

ARC-Rider

Antwoord #5 Oktober 21, 2004, 14:26:14
edit2Rapporteer  
kan iemand het opnemen en ergens op het net flikkeren??? :Smiley

Ik kan het niet zien helaas :'(
Donut
Gast
Antwoord #6 Oktober 21, 2004, 16:36:28
edit2Rapporteer  
En nu krijgen we nog meer eikels die niets met surfen te maken hebben maar het wel trendy lijkt om ook maar eens zo'n vlieger te kopen, cool met hun boardje over het strand te lopen en zonder les de stranden onveilig gaan maken....Nog meer beginners, ongelukken en nog meer gezeik en gesloten stranden... Fuck die commerciele nikszender die met zo'n waardeloze soaphomo die nog nooit een kite heeft aangeraakt onze sport nog populairder zal maken bij de brokkenpiloten en waarschijnlijk geen woord zullen reppen over veiligheid...
donut
Gast
Antwoord #7 Oktober 21, 2004, 16:38:04
edit2Rapporteer  
En nu krijgen we nog meer eikels die niets met surfen te maken hebben maar het wel trendy lijkt om ook maar eens zo'n vlieger te kopen, cool met hun boardje over het strand te lopen en zonder les de stranden onveilig gaan maken....Nog meer beginners, ongelukken en nog meer gezeik en gesloten stranden... Fuck die commerciele nikszender die met zo'n waardeloze soaphomo die nog nooit een kite heeft aangeraakt onze sport nog populairder zal maken bij de brokkenpiloten en waarschijnlijk geen woord zullen reppen over veiligheid...

Hey ze hebben van het drie-letterige woord voor vagina niks gemaakt!
slufterhufters.com

Antwoord #8 Oktober 21, 2004, 16:42:17
edit2Rapporteer  
Donut heeft wel een beetje gelijk.....
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.