Lijn los gesprongen!?!?!?!?!

IJs
Gast
Oktober 29, 2004, 11:12:08
edit2Rapporteer  
Toen ik afgelopen woensdag aan het kiten was is mn linker stuurlijn losgesprongen van mn bar (die nog geen 2 weken oud is >Sad).. dit is duidelijk een garantie geval en heb ook met slingshot afgesproken dat de kosten voor hun zijn...MAAR WAAR kan ik dit in de omgeving van Amsterdam dit snel laten maken... ???
HEEL GRAAG SNEL REACTIE IK WIL T GRAAG VANDAAG NOG REGELEN?!

Groetjes IJs

[verwijderd door de admin]
Paul

Antwoord #1 Oktober 29, 2004, 11:24:34
edit2Rapporteer  
Ik heb het laatst ook even losgehad... en onder het rubber was de lijn al bijna door. Dus het kan geen kwaad om effe dat rubber (wat een k... werk is) los te halen. De lijn schuurt namelijk op de rand van het gaatje. (naish)

Zelf effe repareren gaat nog het snelst. In een half uur ben je klaar :-)

edit: ik heb het over de bevestiging van de stuurlijnen op de bar.
IJs
Gast
Antwoord #2 Oktober 29, 2004, 11:27:39
edit2Rapporteer  
heb je geen fototje van die schade.

het touw zit toch om zo n stalen U die weer aan je bar vast zit.
als je die nog hebt kan je een soortgelijk touw bij een botenzaak, en ook zo n stalen U, halen en er zelf op zetten, paalknoop erin en klaar  

[verwijderd door de admin]
IJs
Gast
Antwoord #3 Oktober 29, 2004, 11:28:50
edit2Rapporteer  
Dit touwtje dat je op bovenstaande fot ziet moet dus eigenlijk een ingeweven lus zijn....
slufterhufters.com

Antwoord #4 Oktober 29, 2004, 12:28:41
edit2Rapporteer  
zou die ring strak met een paalsteek erop zetten.

heb je aan 2 kanten een O shit loop zitten, zo ja dan kan je op deze kant je stuurlijn met een knoop vastmaken.

1 kant O shit loop, lijntje wisselen met de andere kant.
IJs
Gast
Antwoord #5 Oktober 29, 2004, 13:37:02
edit2Rapporteer  
zou die ring strak met een paalsteek erop zetten.

heb je aan 2 kanten een O shit loop zitten, zo ja dan kan je op deze kant je stuurlijn met een knoop vastmaken.

1 kant O shit loop, lijntje wisselen met de andere kant.

Ik ga proberen ff een winkel te vinden die het voor me doet, want ik wil wel graag dat het goed gebeurt en ben bang als ik het zelf doe dat t nix wordt Grin
Maar iig bedankt voor je advies.
Ben wel nog steeds op zoek naar een winkel in omgeving Amsterdam die dit voor mij kan oplossen
gary d

Antwoord #6 Oktober 29, 2004, 14:07:31
edit2Rapporteer  
he Ijsbrandt

Alles goed kerel al lkkr begonnen met het kite ?
Zal vast wel goed gaan!!!
winkels rond amsterdam zijn: van diemen in Amstelveen is wel geen kiteshop maar wel een vlieger winkel misschien kunnen zij je helpen, en anders rem in zandvoort , en flygear in aalsmeer tjek anders ook ff de link pagina staat vol met winkels in de buurt

succes
greetz Gerrit (ex luzac)

ps. laat ff een keer weten wanneer je weer is naar schellinkhout of omstreken gaat kom ik ook weer lijkt me wel lache een x samen kite

Laterzzzzzzz
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.