Harm
|
Hat zal wel model 2002 of 2001 zijn aan de maat te zien. Ik zou er niet meer dan 300 euro voor geven maximaal. Je kan beter een areo 2/V4 of Vegas enz nemen. Daar heb je langer plezier van.
|
|
|
sem
Gast
|
Het is een 2002 model.
|
|
|
Harm
|
het is goed te doen om het daar mee te leren. Maar de kwaliteit is niet zo super. omdat je 2de hands al voor relatief weinig geld een goeie 2003 kite kan kopen zou ik dat doen. ik geef zelf de voorkeur aan kites +2003 de reden is: Afwerking en kwaliteit en de vliegeigenschappen.
|
|
|
Rutger II
|
Black tip is toch high performance, neem gewoon een intermediate kite zoals de aero2/v4/ vegas/co2
|
|
|
Harm
|
Black tip 2002 is niet zo high performance als de 2004 high performance kites. Maar ik ben het wel met je eens dat de beste keuze een aero2/v4/ vegas/co2 enz is
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Hee Regtur, wat zie ik nou X4....toch uiteindelijk de overstap gemaakt.
|
|
|
Rutger II
|
Ja leoniksvier, toch de overstap gemaakt maar uhm de black tip is misschien niet zo High performance als nu, maar hij is wel onstabieler. dus gewoon voor een intermediate gaan
|
|
|
Harm
|
jongens laten we het on tropic houden ;D
|
|
|
dimitri
Gast
|
het is goed te doen om het daar mee te leren. Maar de kwaliteit is niet zo super. omdat je 2de hands al voor relatief weinig geld een goeie 2003 kite kan kopen zou ik dat doen. ik geef zelf de voorkeur aan kites +2003 de reden is: Afwerking en kwaliteit en de vliegeigenschappen.
in 2003 is er een grote sprong gemaakt wat betreft kwaliteit afwerking en vliegeigenschapen dus ik personelijk zou ff wat meer geld neerleggen voor bijvoorbeeld een 2004 kite die zijn er ook al genoeg te krijgen en volgens mij is die blacktip waar jij het over hebt zelfs nog een 2 lijner of heb ik het fout
|
|
|
Harm
|
Ik denk wel dat het een 4 lijner is maar cabrinha 2002 had hele slechte struts dacht ik.
|
|
|
yannick van 't leven
Gast
|
hey ik heb nog wel een mooie CO2 uit 2001 voor je het in een 9 m2 flat gekocht in 2002. yannick
|
|
|
Emiel
|
ik ben met een bt 2002 8m2 begonnen en geen moment spijt van gehad!! zou k zeker doen maar idd neit meer als 300 euro voor geven
|
|
|
Wilco
Gast
|
2001 slechte bladders..overigens goed opgelost 2002 niks mis mee...tuurlijk onstabieler als nu..maar voor je 1e kite die je toch gaat trashen..150 euri's en knallen maar
|
|
|
Yannick
|
ik had ook als eerst een BT, IK vond het niet zo'n prettige kite moet ik zeggen, maar dat zal wel persoonlijk liggen. je kan er mee kiten ! heb ik ook gedaan, niks mis mee verder ! alleen je moet af en toe eens kijken in de kite winkels voor 2003, die kunnen soms een mooie deal met je maken ! ten eerste: goed advies, ten tweede beter afgewerkte kites!
|
|
|
slufterhufters.com
|
zoek ff door naar een nieuwer model, je hebt dadelijk voor weinig geld een goede 2e hands 2004 of als je ietsje doorspaart een nieuwe 2003 of 2004.
|
|
|
WaZuP
|
Hmm sommige mensen schreeuwen maar wat rond over 2001 en 2002 het klopt dat 2001 slechte bladders had maar 2002 geen last van wat zeer fijn is aan deze kite is dat ie niet snel stuurt en dat kan je als beginner zeker gebruiken want je zult aardig wat stuurfoutjes maken hij waterstart aleen niet zo snel.
En je moet gewoon nog iets van 50 euro afdingen bij de daeler van 2002 blabla en zorgen dat je rond de 250 zit dan heb je zeer veel plezier.
Ik ben begonnen met 12.8 flat 2002 was echt een top kite om mee te beginnen
Good luk Tim
ps (kun je er toevallig een kopen bij een shop waar een reparatie op de leading edge doorlopend op de kleinste strut zit met wit band ( 1 a 2 cm breed ) moet je hem niet kopen want die is was van mij en die reparatie is slecht uitgevoerd en zwak en die kite is afgebeuld en het geld niet waard!!!)
|
|
|