BEST sterk

huib

Berichten: 453
November 04, 2004, 10:17:47
edit2Rapporteer  
Gisteravond de spullen na mijn vakantie zout en zand vrij aan het maken, haal ik het board uit mijn tas staat een vin plat tegen het board aan. Nu had ik mijn twijfels over de sterkte van de BEST boards maar wat blijkt, de vin en het board zijn nog helemaal intact alleen de twee schroeven zijn geknakt. BEST sterk spul dat board en die vinnen.
posty

Berichten: 2454
Antwoord #1 November 04, 2004, 10:46:39
edit2Rapporteer  
Ben je met het vliegtuig gegaan Huib? Je wil niet weten hoe ze daar met je tas/koffer omgaan en hoevaak deze overgeladen wordt en meegegooit dat het niet zo vreemd is.
In mijn snowboard tas zat ook een keer een gat van 10cm.
~Arjan
Founding Father

Berichten: 1841
Antwoord #2 November 04, 2004, 12:50:49
edit2Rapporteer  
Inderdaad, dit hoeft niet aan het materiaal te liggen.

Zeker als je met het vliegtuig gaat is het verstandig om de vinnen even van je board schroeven.

Succes,
Arjan
Smeagol

Berichten: 1277
Antwoord #3 November 04, 2004, 16:28:23
edit2Rapporteer  
Zeker als je met het vliegtuig gaat is het verstandig om de vinnen even van je board schroeven.

Psies...alle uitstekende delen zijn gewoon "accident prone" oftewel fins en handles laten zitten is vragen om moeilijkheden Smiley
Leander

Berichten: 4171
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #4 November 04, 2004, 18:19:12
edit2Rapporteer  
gewoon dikke pech, voortaan maar even er afschroeven
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.