naish thorn: 135 of 141?

Steefman

Berichten: 92
November 04, 2004, 17:33:03
edit2Rapporteer  
hallo mensen,

ik heb mijn zinnen op een thorn board gezet.

ik heb veel goede berichten over dit board gelezen, maar ze zouden ook gemakkelijk verlijeren of erger: breken.

iemand daar ervaring mee?

verder ben ik 180cm/85 kg: welke maat is het meest geschikt voor mij: 135 of 141 cm? (fyi: mijn budget laat maar 1 board toe!)

alvast bedankt!

steefman

Testrider
Gast
Antwoord #1 November 04, 2004, 17:43:27
edit2Rapporteer  
hallo mensen,

ik heb mijn zinnen op een thorn board gezet.

ik heb veel goede berichten over dit board gelezen, maar ze zouden ook gemakkelijk verlijeren of erger: breken.

iemand daar ervaring mee?

verder ben ik 180cm/85 kg: welke maat is het meest geschikt voor mij: 135 of 141 cm? (fyi: mijn budget laat maar 1 board toe!)

alvast bedankt!

steefman



Vergeet dat board niet je zinnen erop zetten mooi uiterlijk is niet alles.
Veels te ronde rail en klote vinnen eronder die spontaan afbreken.

is genoeg negatiefs te vinden op het internet.

Beter ander board kiezen.
xray

Berichten: 3688
Antwoord #2 November 04, 2004, 18:13:49
edit2Rapporteer  
Yep, Jaime Pro bijvoorbeeld. Weeg 90 kg en heb veel plezier van mijn 128 2004. 2005 schijnt nog beter te zijn....
kiteman-3
Gast
Antwoord #3 November 04, 2004, 18:42:01
edit2Rapporteer  
voordat we weer vervallen in ........

je kan beter dit kopen.... teksten. Zoals de 2 berichten hierboven die ik zal laaten staan als voorbeeld van wat hier NIET de bedoeling is.

Hij vraagt ervaringen en positieve en negatieve punten van de Thorn....
Niet of bijvoorbeeld een Hoovah of Jaime goed is.

Keep it ontopic!!

Moderator
Team Kitehigh
xray

Berichten: 3688
Antwoord #4 November 04, 2004, 19:18:04
edit2Rapporteer  
Tja, beetje ongenuanceerde reactie van de moderator volgens mij.

Zowel Arno als ik kennen de Thorn en als je goed op internet zoekt kun je zelf lezen dat de meningen niet onverdeeld positief zijn. Als ik nog even door mag gaan kan ik nog vermelden dat ik er bij heb staan "bijvoorbeeld"; er zijn inderdaad nog vele andere mogelijkheden.

Testrider/gast geeft al aan wat er aan mankeert, slechte vinnen, pads die snel verslijten (mijn toevoeging) en een slippery board in zijn vaargedrag door de te ronde rails, vandaar mijn beamende "Yep" op zowel zijn opmerkingen als zijn conclusie.

Hij kan dus beter wat anders kopen!
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #5 November 04, 2004, 19:41:03
edit2Rapporteer  
kan er niet meer of minder van maken, spreken de waarheid.

ga niet liegen hier om tof over te komen, kan er ook niks aan doen dat de hoovah en de jaime rete goede boards zijn trouwens net zo als de fanatic of slingshot boardjes.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.